microsoft word

Status
Niet open voor verdere reacties.

smookies12

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
21
Weet niemand hier wat het er mis kan zijn als microsoft office niet meer opstart. Eerst kreeg ik altijd een foutmelding 'microsoft word is niet voor huidige gebruiker geinstalleerd. Voer setup uit om toepassing te installeren'. Heeft dit misschien iets te maken met bepaalde sleutels. Dat je via start- uitvoeren - regedit. Heb ik eens wat over gelezen, weet iemand hier misschien meer van. Het is wel riskant volgens mij dus ik ga niet zelf in klooien. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr PJ
 
Dat is em het nu juist. Ik het al vaker opnieuw geinstalleerd. Blijft hetzelfde, terwijl op een andere gebruiker van de computer werkt office wel gewoon?:confused:
 
Dat zou toch gewoon moeten werken,als je het Office pakket nu eens compleet verwijderen van allebei de gebruikers,en dan nog eens installeerd!
 
Ik heb heel office verwijderd. Via configuratiescherm en dan software. Als ik het bij de ene gebruiker verwijder is het bij de andere gebruiker ook weg. Toen heb ik het opnieuw geinstalleerd. Maar het is nu nog steeds hetzelfde. Word start nog steeds bij hetzelfde gebruiker niet op, bij de ander wel.
:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan