Microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Vandaag had ik een microsoft account aangevraagt op www.hotmail.com. Ik wil op msn aanmelden maar daar kun je je niet aanmelden voor Microsoft. Is er een site waar je je kan aanmelden voor je microsoftaccount ? Op de officieele site van Microsoft vindt ik niet waar je je kan inloggen.

Groetjes ....

Geplaatst door Worldserver
Achterlijk@microsoft.com
Mss ook achterlijke vraag voor jullie :s [/B]

Dit stukje tekst begrijp ik niet helemaal en waarom een e-mail adres naar microsoft.

Maar ik kan gewoon de msn pagina openen.
http://www.msn.nl/Default.asp?Ath=f

Wat wil jij nu eigenlijk precies doen, je hebt een net paswoord gemaakt je kunt je aanmelden bij msn en dan wil jij het volgende gaan doen..............

Ik log me in op hotmail.be
Dan krijg ik dit »
Hoe kom ik aan Hotmail?

Hotmail ondersteunt het .NET Passport niet waarbij je momenteel bent aangemeld. Je kunt op twee manieren Hotmail gebruiken:
Als je al een Hotmail-account hebt, kun je je afmelden bij je .NET Passport en je aanmelden met je Hotmail-account.
Als je geen Hotmail-account hebt, kun je je afmelden bij je .NET Passport en naar de Hotmail-website gaan voor informatie over het instellen van een gratis account.

En heb men account al aangemaakt ja !
Ik heb er zo'n 4, maar ik probeer dit de eerste keer met microsoft.

Als je al een Hotmail-account hebt, kun je je afmelden bij je .NET Passport en je aanmelden met je Hotmail-account.
Als je geen Hotmail-account hebt, kun je je afmelden bij je .NET Passport en naar de Hotmail-website gaan voor informatie over het instellen van een gratis account.

Daar staat dus precies wat je nu moet doen.

Ze vragen je 2x te afmelden !
Is dat een oplossing ? :s

Tja, lezen is erg moeilijk. Er worden daar twee opties aangegeven. De eerste moet je uitvoeren als je al een hotmail account hebt (een adres op @hotmail.com dus), het tweede indien je dat nog niet hebt. Zo moeilijk is dat toch niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan