migreren contacten van outlook naar outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariekan

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Berichten
145
weet iemand hoe ik het beste mijn contactpersonen kan migreren van Outlook naar Outlook Express?
 
In Outlook Express naar Bestand, dan Importeren. Kiezen voor Adresboek (.wab). In menu gaan naar C:\Documents and Settings\username\Applacation Data\Microsoft\AddressBook\xyz.wab
 
application data kan ik niet vinden.. wanneer ik exporteer vanuit outlook is het een .pst bestand.. dit bestand kan ik niet importeren in OE.. is dat het probleem soms?
 
ariekan zei:
application data kan ik niet vinden..
Ga naar Configuratiescherm>Mapoties. Dan Tabblad "Weergave".
Vinkje weghalen voor "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (Aanbevolen)".

Doorscrollen naar beneden en dan onder kopje: "Verborgen bestanden en mappen" het keuzerondje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aantikken.

Nu de stappen uit mijn eerdere bericht volgen. (Contactpersonen staan in Adresboek, wab-bestand.)
 
heb het bestand nu wel gevonden (waarvoor dank :thumb: ) maar heb geen contactpersonen.. hoe krijg ik de contactpersonen die ik in outlook had nu naar OE?
 
ok.. maar dat bedoelde ik niet.. ik heb het venster wel maar geen contactpersonen die ik uit Outlook naar OE wilde 'verplaatsen" ...
 
Uit de Help-file van Outlook Express 6:


Adresboeken importeren

U kunt adresboeken niet alleen importeren uit andere Windows Adresboek-bestanden (.wab), maar ook uit Netscape Communicator, een persoonlijk Microsoft Exchange-adresboek of een willekeurig tekstbestand (.csv).

Voor Windows Adresboek

Wijs in het menu Bestand de opdracht Importeren aan en klik op Adresboek.
Selecteer het adresboek of bestandstype dat u wilt importeren en klik op Openen.

Voor alle overige adresboekindelingen

Wijs in het menu Bestand de opdracht Importeren aan en klik op Ander adresboek.
Klik op het adresboek of bestandstype dat u wilt importeren en klik vervolgens op Openen.
Als u het gewenste adresboek niet kunt vinden, kunt u het exporteren naar een tekstbestand (.csv) of een LDIF-bestand (LDAP Directory Interchange Format) en het vervolgens importeren met dat bestandstype.
 
helaas.. werkt ook niet! Wat je nl. wilt exporteren vanuit Outlook, kun je in Outlook Express niet importeren..

wel een uitdaging he?
 
hebbes... eerst in outloop een persoonlijk adresboek maken, vervolgens importeren van Microsoft persoonlijk adresboek in Outlook expres en voila!

Bedankt voor de moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan