Mij niet kunnen beantwoorden & niet werken link

Status
Niet open voor verdere reacties.

blijedieren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Goedenavond allemaal,

Sinds wij Vista hebben stuit ik van de ene op de andere narigheid. Automatisch kregen wij Windows mail erbij (helaas geen outlook) en daar heb ik 2 grote problemen mee waarvan ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Als ik mensen/klanten een email stuur, kunnen zij mij vaak niet beantwoorden. Ze kunnen wel een bericht typen maar als ze op verzenden klikken krijgen ze een error en wordt de mail niet verzonden. Bijna altijd stuur ik een link mee van mijn website (soms niet en dan kunnen ze ook niet beantwoorden dus daar ligt het niet aan) maar die link werkt vaak ook niet... De ene keer kunnen mensen er wel op klikken, en de volgende keer krijgen ze de melding Ongeldig adres, terwijl het toch echt een werkende website is :confused: Ik snap er echt niks van! Met Outlook had ik deze problemen nooit en nu alleen maar. Helaas begint het nu klanten te kosten omdat mensen tegenwoordig heel weinig moeite willen doen, als de link niet werkt zoeken ze wel iemand anders...

Zijn jullie bekend met deze problemen en is er (please!) een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Groeten,
Vanessa

Hoi !

Tja, met dat Live-Mail kan ik je niet helpen,(gebruik die rommel nooit) maar je kunt toch gewoon weer Outlook gebruiken ?

Als je een Office pakket had op je oude PC kun je dat zonder problemen overzetten, en weer van je vertrouwde Outlook gebruik maken.

Greetz,

Harry.

Hallo Harry,

Ik gebruik niet Live mail alsin hotmail, ik gebruik de outlook variant alleen heet dat via Vista windows mail. Het ziet er vrijwel gelijk uit alleen heet het anders en werken bepaalde dingen gewoon niet goed. Ik kan bijvoorbeeld ook geen Nederlandse spellingcontrole laten doen maar dit probleem heeft iedereen die dit gebruikt omdat deze gewoon niet beschikbaar is (voor zover je het gewoon kunt noemen!)

Groeten,
Vanessa

Hoi !

Ik begrijp nu dat je Outlook Express bedoeld !
Da6t bestaat niet meer sinds XP.

Tja, dan zal winmail best een teleurstelling zijn.

Twee mogelijkheden:

1. Zie m'n vorige post: gebruik Outlook !
Ik neem aan dat je als ondernemers toch wel over een office-pakket beschikt ?
Zo niet: stuur me een mailtje.

2. Gebruik Firefox + Thunderbird van Mozilla, of g-mail van Google,
Beiden gratis, snel en nooit problemen.

Greetz,

HarrP.S.: je kunt ook nog XP op de PC installeren en van Outlook Express gebruik blijven maken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan