Ik heb office 2003 opnieuw moeten instaleren .Voor die installatie procedure heb ik eerst de mappen outlook .pst en de wab file verplaats. Na de nieuwe installatie heb ik beide files uit outlook verwijder en de kopie terug gezet. Hier is blijkbaar iets misgegaan , want steeds als ik het adres boek wil open krijg ik de volgende melding .Kan adres lijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend de map is verplaatst of verwijderd. Ik heb de hele office verwijder en weer opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat steeds krijg ik weer die melding. Mijn vragen zijn dan ook concreet
Hoe kan ik office opnieuw instaleren met werkend adresboek in outlook. of kan ik via een andere pc office en daar het adres boek ban kopiëren. Als ik office verwijder moet ik dan het systeem register uitkammen naar office onderdelen en die verwijderen. Kort om hoe krijg ik mijn adresboek weer terug.
Alvast bedank voor de hulp
Hoe kan ik office opnieuw instaleren met werkend adresboek in outlook. of kan ik via een andere pc office en daar het adres boek ban kopiëren. Als ik office verwijder moet ik dan het systeem register uitkammen naar office onderdelen en die verwijderen. Kort om hoe krijg ik mijn adresboek weer terug.
Alvast bedank voor de hulp