Mijn brander werkt of weet ik het niet om mee om te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rishi

Banned
Lid geworden
27 aug 2001
Hallo mensen alles goed,Ik heb een brander (IDE-CD R/RW 4x4x32) maar telkens als ik een mp3's wil gaan branden mislukt het en ik kan goed met nero overweg gaan dus daar aan ligt het niet en ik heb windows xp die heeft automatische de brander geinstaleerd ,maar ik weet niet wat ik moet ,moet de divers er van downlaoden ofzo (geef ook een link van de drivers)

help me

Moet ik soms een andere programma gebruiken want nero is een goeie programma voor Data

Krijg je nog een foutmelding?
Welke versie van Nero gebruik je?
Heeft het ooit gewerkt?

ik heb nero 5.5.7.8
ik heb nog nooit een suc6volle muziek cd gebrand
en er komen geen fout meldingen
maar tijdens het branden loop de brander vast en de pc duss daardoor verpest meestal de cd's door (windows xp heb ik ook)

Heb ik ook, ook met zo'n brander dacht ik,
die is nu kapot door al dat vastlopen.
Het is de CD die je insteekt, hij zal waarschijnlijk de cd niet goed herkennen of kunnen beschrijven...
Zal waarschijnlijk daaraan liggen !

Ik wil gewoon mp3 liedjes van het internet gewoon branden op cd.Maar moet ik een andere software gebruiken dat is geschikt voor muziek cd's,En bij Nero staat er bij About my achter de versie "demo" miskien kan het daaraan liggen maar ik had de juiste een serial number ingevoerd :$

Waarschijnlijk heeft nero enige beperkingen omdat je een demo versie hebt, probeer eens 1 mp3 te branden naar audio om te zien of dat gaat.

Was er bij je brander geen software bijgeleverd ?

Ik denk niet dat het probleem door de cd's komt.

Ik had bij de brander cd easy creator gekregen maar daar mee heb ik nog nooit mee mp3's gebrand maar ik heb een nero geinstaleerd waarvanaf demo "bundled"
dus miskien lukt het dit keer

Toen ik neor starte kwam dit opeens geeft miskien een fout ana bij de brander ofzo heb ik niet de juiste drivers

Easy cd creator heeft ook de mogelijkheid om mp3 te branden als audio.
Enkel de nieuwere versie's, indien je een oudere versie hebt gaat dat niet.
Als je de originele easy cd creator hebt is je probleem toch opgelost.

Mijn probleem is opgelost ik had van Nero een demo versie maar nu heb ik de volle versie en ik heb al getest bedankt iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan