mijn c schijf is geeft ineens rood aan (haast vol) w10 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiltop

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Berichten
212
ineens is mijn c schijf haast vol (rood), dit komt denk ik dat er een Windows installer bij staat $Windows.~BT , Windows 10 ? , die werkt niet , en kan hem niet verwijderen

tc geeft aan schijf beveiliging eerst verwijderen

of met delete , als admin uitvoeren

en toestemming van trustedinstaller nodig


enig idee iemand
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Dat je nog geen antwoord hebt gekregen komt omdat je info erg summier is.
Je geeft niet aan hoe groot je C: totaal is en of je ook nog een data partitie hebt (b.v. D:).
Je zou dan persoonlijke bestanden kunnen verplaatsen en nog wat opties (maar daarover later) naar D: zodat je meer schijfruimte op C: krijgt.
Je zou kunnen beginnen met de ruimte voor de prullenbak kleiner te maken, ruimte voor systeemherstel (wacht daar nog even mee), slaapstand tijdelijk uitschakelen en het wisselbestand kleiner maken.
Dan zou Win 10 ook kunnen werken, het werkt nu blijkbaar niet omdat de C: te vol is.
Dus wat aanvullende info omtrent schijfbeheer is welkom voordat we gericht advies kunnen geven.
 
het is een ssd van 450gb , 100 voor de c schijf , de rest voor wat onbelangrijke zaken.


w10 is kennelijk gedownload op mijn c schijf , daarom werd hij ineens rood.

heb ondertussen geprobeerd w10 te verwijderen , wat gedeeltelijk gelukt is , maar er is nog een bestand van ongeveer 1,5 gb , en die wil niet weg.

heb nu wat meer ruimte , maar wil toch die 1,5 gb terug .

heb ondertussen met norton c op een externe schijf gezet , dus kan kan hem weer terugzetten , maar dan blijft dat bestand van 1,5 gb er ook nog.

dus de vraag blijft , hoe ik die kan verwijderen.

hoop dat het wat duidelijker is.
 
na veel zoeken , en proberen is het verwijderen gelukt , met take ownership .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan