Ik heb nu ongeveer een half jaar mijn dell: optiplex 270. 2,8ghz p4, 512mb, Ati radeon x1650 pro. als ik mijn computer opstart krijg ik eerst het laadscherm van mijn bios te zien daarna zegt mijn beeldscherm dat mijn computer geen signaal meer geeft en gaan de toetsenbord en muis op "stand-by" dat wil zeggen mijn muis geeft geen licht meer als ik hem beweeg en ik kan numlock niet meer aan en uit zetten op mijn toetsenbord. als ik dat een tijdje laat staat ongeveer tien tot 20 minuten en ik start hem dan opnieuw op doet hij het wel. als mijn computer uiteindelijk opgestart is valt hij af-en-toe ook nog wel is uit. Volgens mij is dit een probleem met de voeding dus denk ik erover om gewoon een nieuwe voeding te kopen. alleen weet ik niet of het probleem wel echt in mijn voeding zit. bij andere mensen op dit forum die de koude opstart problemen hadden lag het bijvoorbeeld aan de condensatoren op het moederbord. hoe kan ik zeker weten of het aan mijn voeding licht en waar moet ik op letten als ik een nieuwe voeding gaan kopen?