Mijn computer is overgenomen! Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

janbert42

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
1
Hallo,

Ik ben Janbert Joosten.
Ik heb grote computer problemen en ik weet niet meer wat ik doen moet dus ik kom hier voor hulp.

Ik zal vertellen wat er gebeurd is.

Gisteren had ik op het internet gekeken naar filmpjes van UFO's op youtube en dat was heel spannend.
Ik werd vanmorgen wakker en ik keek nog een paar filmpjes, maar toen gebeurde het.
Eneens kreeg ik een blauw scherm op mijn computer en daar stonden allemaal vreemde dingen op! allemaal vreemde codes enzo!
Nu ben ik bang dat de FBI mijn computer heeft overgenomen.
Wat kan ik doen? Kan ik nu erg in de problemen komen? Ik wist niet dat dit niet mocht.

Kan iemand mij helpen? ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Wat staat er precies op het blauwe scherm? Kennelijk heb je een Blue screen of death gehad ook wel BSOD genoemd een foutmelding scherm van Windows zelf.
 
:) Filmpjes van UFO's kijken en dan bang zijn dat je computer wordt overgenomen...

Door de aliens of de fbi? die laatste is onwaarschijnlijk want we mogen nu eindelijk alle UFO info zien! Er zijn geen geheimen meer. :)

Maar effe zonder gein, ten eerste geen reden voor paniek, een blauw scherm betekent meestal dat je pc is vastgelopen.

Uit zetten en weer opstarten zou het probleem moeten verhelpen.
Bijft het zich echter voordoen dan is er vermoedelijk een hardware storing, of die zit er aan te komen.

Dus graag wat meer info over je pc: merk, details, ouderdom, staat van onderhoud (is ie een beetje schoon gehouden ook (juist!) van binnen ivm warmte afvoer) als je vaker blauwe schermen krijgt. Dit heet niet voor niets BSOD (blue screen of death)...
 
Laatst bewerkt:
Da's niet zo mooi! Je hebt toch van te voren niet deze melding gehad? Maar dan lijkend met vensters van windows7:eek:
a1soz4.png


Da's echt niet best!:d
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan