ThijssjihT
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 dec 2007
Head:
Body:
Dit is een deel van een contactformulier dat ik heb gemaakt. In het deel dat ik gepost heb, wordt een onderwerp voor een email gekozen. Zodra de optie anders wordt aangeklikt, wordt er direct achteraan een nieuw veld gemaakt voor input, zodat de gebruiker zelf een onderwerp kan invullen.
Het werkt perfect in IE en Safari, maar in Firefox laad hij de javascript functies niet. Ik heb dat gecontroleerd door een alert commando in beide functies te zetten, maar ze worden niet aangeroepen. Dit vind ik best opmerkelijk, aangezien Safari en FF allebei netscape browsers zijn.
Waarom werkt het niet? En hoe kan ik mijn contactformulier zo maken, dat het niet browser afhankelijk wordt, maar toch op tenminste deze 3 browsers draait?
Code:
<script type="text/javascript">
<!--
function maakveld()
{
spanid.innerHTML='nl: <input type="text" name="andersnl" id="andersnl">';
}
function verwijderveld()
{
spanid.innerHTML='<input type="hidden" name="andersnl" id="andersnl" value="">';
}
//-->
</script>
Body:
Code:
<tr>
<td>Onderwerp:</td>
<td><input type="radio" name="onderwerp" id="onderwerp1" value="Twisted Tales" onClick="verwijderveld()">Twisted Tales</td>
</tr>
<tr>
<td></td>
<td><input type="radio" name="onderwerp" id="onderwerp2" value="Film" onClick="verwijderveld()">Movie reviews</td>
</tr>
<tr>
<td></td>
<td><input type="radio" name="onderwerp" id="onderwerp3" value="Bloody Hell" onClick="verwijderveld()">Bloody Hell</td>
</tr>
<tr>
<td></td>
<td><input type="radio" name="onderwerp" id="onderwerp4" value="Anders" onClick="maakveld()">Anders <span id="spanid"><input type="hidden" name="andersnl" id="andersnl" value=""></span></td>
</tr>
Dit is een deel van een contactformulier dat ik heb gemaakt. In het deel dat ik gepost heb, wordt een onderwerp voor een email gekozen. Zodra de optie anders wordt aangeklikt, wordt er direct achteraan een nieuw veld gemaakt voor input, zodat de gebruiker zelf een onderwerp kan invullen.
Het werkt perfect in IE en Safari, maar in Firefox laad hij de javascript functies niet. Ik heb dat gecontroleerd door een alert commando in beide functies te zetten, maar ze worden niet aangeroepen. Dit vind ik best opmerkelijk, aangezien Safari en FF allebei netscape browsers zijn.
Waarom werkt het niet? En hoe kan ik mijn contactformulier zo maken, dat het niet browser afhankelijk wordt, maar toch op tenminste deze 3 browsers draait?
Laatst bewerkt: