mijn documenten blijft niet geopend staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Berichten
541
Als ik in XP home edition SP3 mijn documenten open dat sluit hij automatisch na een paar seconden. Hierbij is de taakbalk ook even weg. Systeemherstel heeft geen enkel effect. Ook kan ik geen programma's meer verwijderen bij add/remove.


Wat zou er aan de hand kunnen zijn? In het logboek is geen foutmelding terug te vinden.
 
Vreemd, klinkt voor mij als een virus. Probeer eens MBAM in de veilige modus.
 
Hoi,
klinkt idd als een virus e/o malware. Als je de tip vanPatrickMiah hebt uitgevoerd (link in mijn handtekening) en het zou nog niet lukken, download dan Ccleaner omdat die ook verwijderingssoftware (tab gereedschap) aan boord heeft.
Via die optie kun je meestal je probleem oplossen, het is niet toevallig dat je via add/remove niets kunt verwijderen. Omdat systeemherstel ook geen effect heeft zijn wss je herstelpunten ook besmet.
Wat je het kunt doen is het volgende, schakel systeemherstel tijdelijk uit en scan je systeem in de veilige modus, zoals aangegeven in vorig bericht.
 
heb het probleem maar opgelost door opnieuw te installeren. bedankt voor je reakties.
 
Ja dat kan ook, maar zo erg was het proleem nou ook weer niet. :eek:

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan