Mijn Interngeheugen en Mijn harddisk ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfred1345

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2007
1. mijn hardeschijf is 152 gb en er wordt weergegeven dat ik maar 122 gb meer heb hoe komt dat?
2. Mijn interngeheugen is namelijk 512mb en er wordt ;) 448mb weergegeven hoe komt dat ?

Gr wilfred

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic

1. mijn hardeschijf is 152 gb en er wordt weergegeven dat ik maar 122 gb meer heb hoe komt dat?
2. Mijn interngeheugen is namelijk 512mb en er wordt ;) 448mb weergegeven hoe komt dat ?

Gr wilfred

1 je besturings systeem etcetc staat al op die schijf?
of is het een nieuwe schijf?

2 onboard videokaart??(shared)

Hoi !

Die HDD-gegevens heeft te maken met het feit dat er verschillende definities gebruikt worden !

Er is via de zoekfunctie op dit forum genoeg over te lezen, ik ga dat niet meer herhalen.

Geheugen: zie de post van @frankwannet !

Enne....waarom in hemelsnaam Vista geinstalleerd op zo'n PC ?

Minder dan 1 Gig. geheugen loopt voor geen meter, of werk je met een extra geheugenstick ?

Greetz,

Harry.

ik heb namelijk me pc gekocht maar ik ben verplan om er 2 gb intern erin te zette
maar waarom is me hardeschijf en me interngeheugen in eens zolaag geworden:rolleyes:

onboard kaart op je moederbord of heb je er zelf 1 gezet??

zoja welke want zelfs die kunnen wat van je geheugen afsnoepen

onboard kaart op je moederbord of heb je er zelf 1 gezet??

zoja welke want zelfs die kunnen wat van je geheugen afsnoepen

nee die heb ik nog niet me pc is nog standaar 512mb intern maar is maar 448mb
en me hardeschijf 152gb min 9 gb vista ongeveer en ik heb nog 122gb maar staat alleen 9 liedjes en msn op

512mb - 448mb = 64mb oftewel je videokaart "snoept" 64mb van je interne geheugen af

512mb - 448mb = 64mb oftewel je videokaart "snoept" 64mb van je interne geheugen af

hoe kan dat dan me videokaart die zit standaard op m'n pc hoe kan dat dan ik heb het sinds er zo'n rare fout melding in me pc zit krijg ik zo'n blauwe scherm en staat in harddisk....memory en dan start pcc automatisch opnieuw op :confused:

Dit mijn videokaart ATI RADEON XPRESS 1250 en die is 256mb video
alleen mijn intern geheugen is 512mb maar nu maar 447 is het nu:shocked:
maar ik heb een fou in me pc en dan strart in eens op nieuw op?:S

Hallo !

Kun je alstjeblieft is proberen te begrijpen wat er aan de hand is ?

Je hebt GEEN videokaart, maar een onboard chip ATI RAdeon 1250 !

Die heeft GEEN eigen geheugen, maar neemt geheugen van je werkgeheugen af.

Momenteel is dat blijkbaar 64 Mb: Zou de kaart maximaal werken, dan zou hij 256 Mb van je werkgeheugen afnemen.

Dan houdt je 256 Mb over !!!

Nogmaals: Vista kan en zal op je PC bij deze configuratie NIET werken; Waarschijnlijk XP ook al niet super.

Dus: stoppen met dit gedoe: het is volmaakt zinloos !

Als er een AGP/PCi-slot op je MOBO zit kun je daarvoor een geschikte videokaart aanschaffen.
Dan tenminste 512 Mb werkgeheugen erbij en je kunt opnieuw nadenken over de voor/nadelen van Vista.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan