Steve
Inventaris
- Lid geworden
- 28 nov 2001
Dat gaat over de gewone Radeon 9800... Die overigens een stukje beter is dan de SE.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat over de gewone Radeon 9800... Die overigens een stukje beter is dan de SE.
Geplaatst door Steve
Just recently ATI has quietly introduced another RADEON 9800 variant to its lineup, the RADEON 9800SE. The 9800SE differs from the rest of the 9800 family in that half of its rendering pipelines are disabled, bringing the total to four pixel pipelines, just like the RADEON 9600/9600 PRO. As we saw with the RADEON 9500 PRO versus 9600 PRO, this cuts fill rate drastically, but it retains the 9800’s 256-bit memory interface.
Geplaatst door MrLee
Ik zelf heb een 9800SE getweakd naar een 9800Pro ... en inderdaad, als SE presteerd hij stukken minder als een Pro, ALLEEN door die 4 pipelines. De Core en Mem clockrates zijn hetzelfde.
Ben druk bezig geweest met die tweak, maar hij werkt.
Bewijs![]()
zelfde als een gewone 9800, toch?Geplaatst door MrLee
De Core en Mem clockrates zijn hetzelfde.
Geplaatst door Muurhond
Eeen Radeon9800SE presteert minder dan een Radeon9700 vanwege 4 van de 8 pipelines die uitgeschakeld zijn en dus op het niveau van een 9600/9600 Pro.
Geplaatst door Berend Jan
waar kan ik deze radeon 9800 of 9700 vinden? of wat is het merk dat het produceert want ik kan ze niet vinden?
groeten,
Berend Jan
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.