Mijn OC, finally.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met die 2700+ zal je inderdaad niet zo ver komen. Als je nu een Thoroughbred 1700+'je voor 60 euro had gekocht, dan had je hem kunnen overklokken tot zo'n 2500 MHz, en dat is 3300+, voor 60 euro..

Ik las het ja.... :(

Ik zie wel hoe ver ik kom, ik denk dat ik 3300+ ook wel kan halen, maar dat weet ik woensdag ongeveer, want ik denk dat de TPG post mij weer eens in de steek laat dit weekend met het bezorgen van mijn maze blokje...:mad:

hoe kan dat?? heb je die CPU unlockt ofzo??? of kun je p4 gewoon ZOWIEZO zo zwaar OCen?

De modellen met C1-stepping gaan meestal best hard.. Zeker als ze een redelijk late productiedatum hebben, zoals bij mij (1/2/2003).

oow dus het ligt aan dat C1?

hey basvdk succes met je OC niet je systeempje mollen he! :) ik wil je OC wel lezen :D

Met die 2700+ zal je inderdaad niet zo ver komen. Als je nu een Thoroughbred 1700+'je voor 60 euro had gekocht, dan had je hem kunnen overklokken tot zo'n 2500 MHz, en dat is 3300+, voor 60 euro..

las ik dit goed??? kun je een 1700+ Thoroughbred overclocken tot 3GIG :o ECHT WAAHR?????? ik heb een Thoroughbred 2000+ en een Duron 1,3Gig kun je me tips geven over overclocken van die Duron ??? ik heb een Sibak Dual Fan en die moet goed genoeg koelen lijkt mij :D die 2000+ blijf ik liever vanaf

De lager geklokte Tbred's (met goede stepping) halen meestal 2200-2500 MHz. Die Duron zal je niet zo ver krijgen, die 2000+ als het mee zit wel.

dus als ik een 1700+ TB zou kopen kan ik er een zwaar overgeclockte seting op zetten ???

Als je een goede te pakken hebt wel, ja. Maar met je 2000+ moet je ook al redelijk hoog komen.

ik dacht altijd dat je maximaal 100 mhz erbij zou kunnen krijgen :S ik was dus fout :)

mijn Duron draait nu al 1,5Ghz :o ik wist NIET dat dit kon :D de geheugensnelheid is aanzienlijk gestegen volgens AIDA

kun je me misschien uitleggen wat Clock Ratio is? hoe ik het ook instel het blijf 1300Mhz :S

terwijl ik via FSB tot bijna 1,5Ghz kom :D 1470 Mhz en het geheugen is nu ruim 2X zo snel :D

Geplaatst door Ecl1pse
kun je me misschien uitleggen wat Clock Ratio is? hoe ik het ook instel het blijf 1300Mhz :S
Clock ratio is bij de meeste processoren gelockt.
vandaar dat je hem niet kan wijzigen.
Bij AMD kan je hem unlocken bij Intel niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan