Mijn pc crasht 20 keer per dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op je moederbord van die cilindervormige dingen die "bol" staan;)

Die maat van mij, met precies hetzelfde systeem, heeft toch wel de zelfde soort fouten als mij.

:confused: welke fouten dan: als je niet zegt welke, kunnen wij weinig doen...

Dat mijn scherm op hetzelfde beeld blijft staan dat mijn muis en toetsenbord niet meer reageren. Dat ik alleen nog maar kan resetten. Bij mijn vriend start hij meestal automatisch opnieuw op maar het komt op hetzelfde neer.

Dit zijn 2 heel verschillende problemen!! Bij jou vriend zou ik aanraden om automatisch opstarten uit te schakelen. Bij jou zou ik zoeken in de rigting van jou voeding(welke voeding heb je? tkan zijn dat je het al hebt gezegd, maar kheb niet zoveel tijd:o)

Kweenie of ik daar apparatuur voor heb. Ik ben vandaag ook bij een computerwinkel geweest. Die zei dat ik waarscheinlijk teveel koelpasta tussen de CPU en processorkooler heb. En dat maakt de werking daarvan juist omgekeerd

Hmm vaag. Als in Counter Strike (spel) en Azereus (p2p torrent) tegelijk aan heb crashed hij. Do ik alleen 1 van beide werkt hij zonder crash :S Is hier misschien een oplossing voor?

Geplaatst door Matthijs Adema
Hmm vaag. Als in Counter Strike (spel) en Azereus (p2p torrent) tegelijk aan heb crashed hij. Do ik alleen 1 van beide werkt hij zonder crash :S Is hier misschien een oplossing voor?

Dat betekent dus, hogere belasting...systeem crashed, dus temperatuur of voedingsprobleem.

Spelletje en een p2p network??? op zon (relatief) zwaare systeem?
Mijn laptop met 1,7 ghz doet dat zelfs nog...

Hmm het is niet de temperatuur. Als ik asus probe aanheb ( kan ik temperatuur en voltages zien ) en ik doe 3dmark05 op zijn zwaarst is de CPU temp 29 graden

29 graden???? met 3dmark05???? Met die procesor???
lijkt me sterk, kijk eens in je bios naar PC healft Status en dan naar cpu temprature... voor je 29 graden haalt moet er al bijna een waterkoeling in zitten en dat lijkt me sterk tenzij het echt een game monster zou zijn...
Dan blijft het beeld staan, toetsenbord en muis reageren niet meer en het geluid herhaald zichzelf. Meestal loopt hij dus zo vast maar ik heb 3 keer gehad dat hij restarte en dat windows met een systeemfout aankomt.

Welk spel? Quake, doom, cod, ET, Battelfield?

Heb je het eigenlijk alleen bij CS? (CS is nu ook weer niet zo'n zwaar spel eiglijk: ik draai met systeem2 van mij CS condition zero CONSTANT 60 fps @1024*768 en 32 bitskleuren, 1280*1024 gaat helaas nog niet, videokaart is te zwak, hoewel als het begint te laggen dat dan de cpu op 100 procent zit, zal in de vakantie die cpu es overklokken(videokaart is al overklokt)

Is je firewall niet de boosdoener? Zet die es af.

Ja ik heb het ook met F.E.A.R. gehad daarbij was ik ook aan het downloaden en hij crashte ook wel bij dat spel.

Dus het gebeurt alleen bij downloaden? Is dit als je het spel singleplayer speelt?

Tja ik denk combinatie van Spel + azereus normale downloads rechstreeks van internet heb ik er geen last van

Wynand ik speel counter strike 1.6 ( met mijn oude pc amd 1400 geforce mx220 kon ik ook zonder problemen CS 1.6 en Bitlord <- ook een p2p torrent download programma. draaien)

Geplaatst door Matthijs Adema
En FEAR is een singleplayer

FEAR kun je ook multiplayer. Als de demo(die ik heb) multiplayer is, dan zal de volledige versie ook wel multiplayer kunnen...

Ontopic: En als je een ander downloadprogramma als bearshare gebruikt?

edit: btw: er is een editknop...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan