Mijn pc gebruikt 4 in plaats van 8 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
ooooooow. het zat voor de verandering op 1 en 2 maar nu zit het gwn op 1 en 3 hoor.

ff kijken

hij zegt nog steeds datie in single channel mode zit

Laatst bewerkt door een moderator:
hoezo? om hem gewoon op 4gb te testen? ps: het is echt vervelent om me pc de hele tijd uit/aan te moeten doen :P

nou ik heb 8gb ram (2 x 4) en er staat dan dat er maar 4 gb beschikbaar is (single channel mode) en ik heb het zo staan 1: 4gb 2: niks 3: 4gb 4:niks

maar het helpt niet

Hoi,

Je weet dat je ook een bericht kan aanpassen

Welk merk en type geheugen heb je

csx volgens mij, of scx. ik weet de volgorde niet meer :P

Laatst bewerkt:
Hoi,
Dat is het merk nu het type of welk ddr3 1333 of 1600 mhz

Hoi,

Even door beduren op je bericht van 19.39 je hebt er 1 strip geheugen in wat geeft windows hiermee nu aan?
De volle 4 gig en die kan je ook gebruiken?

dus ik moet er nu 1 uithalen en kijken ofie 4gb aangeeft?

Hoi,

Ja dan kan je kijken of windows geheugen ergens voor gebruikt of dat inderdaad de fout ergens op moederbord zit als windows 4 gig laat zien en dit beschikbaar is dan wordt er geen geheugen ergens voor gebruikt

alles runt nu op 4gb en het werkt gewoon het zelfde en in de bios en windows staat dat er 4gb is

Hoi,

Oke dan zal het dus op moederbord moeten zitten zie bijlage dit zegt je manual ik zou 2 eens proberen als je dit nog niet gedaan hebt.

Bijlagen

• Asrockl.jpg
    Asrockl.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 14
moet ik de ene in een ander slot doen of moet ik die ene die ik eruit heb gehaalt erges instoppen?

en ik had het net ook zo

Zie mijn vorig bericht
heb je het al in slot twee en 4 geprobeerd kon het er niet uithalen uit je berichten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan