Mijn pc gebruikt 4 in plaats van 8 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja in slot 2 en 4 had ik het ook geprobeert maar dat werkte ook niet

Hoi,

En als je nu eens in 1 en 2 doet heb je geen dual maar zou je wel volgens mij gewoon 8 gig tot je beschikking moeten hebben.

er staat wel dat er max 8gb is dan, maar er word maar 4 gebruikt. dan staat er dat 3,5 gb beschikbaar is

Laatst bewerkt:
Oke

Hier kan je zien of het geheugen wordt ondersteund door je moederbord . Ben eigenlijk vergeten te vragen of het wel gewerkt heeft.

mijn merk staat er niet tussen maar 1 latje werkt wel. dus het werkt inprecipe wel

Hoi,

Soms kan hert raar lopen. niemand in de buurt waar je even 2 reepjes geheugen kan lenen om te proberen

misschien want ik heb iemand in de buurt wonen die bij een computer bedrijf werkt. maar hij is niet thuis

Hoi,

Dat wordt dan even wachten ik lees niks in je manual dat je dit kan instellen, dual channel zou zo moeten werken dus hou ik het erop dat het moederbord je geheugen niet optimaal ondersteund.

als dat zo is kan ik misschien nieuwe krijgen bij degene bij wie ik mijn pc heb gekocht

ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij had ik dit probleem een paar weken of een maand geleden niet, denk ik

Hoi,

Ja ik denk:Ddat je daar zeker van moet zijn maar probeer eens mijn eerder optie om 2 andere reepjes te proberen.

ik weet niet waarom maar toen ik het ene reepje in de tweede slot deed, dus je hebt alleen 1 en 2, werkte het ineens weer :D.

allemaal bedankt voor jullie hulp!

Hoi,

Oke fijn voor je:thumb: zet je de vraag ook even op ophgelost;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan