LeftyBlanco
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2008
heb trouwens alles uitgeklapt en nee,
geen uitroeptekens of vraagtekens...
geen uitroeptekens of vraagtekens...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedemiddag forummers!
Ik heb net in de TEST map gekeken en het volgende is gebeurt
De fotos die ik voor dit forum klein gemaakt heb ( aangepast heb dus ) zijn nog steeds stuk.
En de gewone fotos die ik in de test map geplaatst heb zijn niet meer stuk....
Dus ik had 4 fotos geplaatst in de map test
2 fotos zijn gister stuk gegaan....
Ik heb 1 goeie hier geplaatst
ik heb 1 slechte hier geplaatst
beiden aangepast voor het forum 100kb....
en de 4 geplaatste foto's zijn nu 100% weer goed !
misschien kunnen jullie hier iets mee ?![]()
Je hebt dus absoluut géén virus. Het ligt dus écht aan "iets" in de instellingen v.w.b. resolutie, verversing, programma waarmee je opent.
tussendoor vraagt de pc mij om servicepack 3 te installeren en hij kan de catalogusbestanden niet bijwerken.... het werkt mogelijk niet meer correct....
Dit soort foutmeldingen doel ik dan ook op....
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet meer weet wat er allemaal wel of niet is gedaan door jou. Ik ga er dus even mee stoppen.
Probeer bij een kennis wat die foto's van die camera bij iemand anders doen. Neem dus 't ding mee en sluit 'm aan bij die kennis dan wel stop de geheugenkaart bij die kennis in de kaartlezer. Zijn ze daar ook misvormd? Dan zit 't probleem in de camera / kabel van de camera / kaartje van de camera. Zijn ze daar niet misvormd? dan:
een laatste advies:
kopieer je foto's naar een veilige plek, stop daarna de Windows CD in de machine en formatteer je C schijf. Installeer daarna Windows / de chipsetdrivers, update Windows, installeer Microsoft Office en update dit.
Voordat je verder ook maar één programma installeert, ga je je foto's bekijken / nieuwe foto's plaatsen. Ik ben er van overtuigd dat al je foto's hartstikke mooi op je monitor komen.
we kunnen er van uit gaan dat je geen standaard probleem hebt.
Normaal worden de meeste pc problemen door de software veroorzaakt.
Na al die installaties, fouten en syteem wat nooit echt lekker gedraaid lijkt te hebben zou ik zelf de hardware onder handen nemen.
Zoals pasja al aangeeft is het lastig om via een forum, zonder te zien hoe de pc reageert snel achter een oorzaak te komen
Pasja (die duidelijk meer helpmij ervaring heeft) ziet het in eerste instantie als een software probleem.Toch?
Het is echter niet handig om tegelijk met de hardware en de software bezig te zijn.
Als dat de reden is dat Pasje in retraite gaat, kan ik misschien beter even stoppen met het hardware verhaal
Uiteindelijk kom je via rechts of linksom toch bij de daadwerkelijk oorzaak.
Alleen van de hak op de tak is niet handig.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.