megablaster
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jun 2007
Ik denk dat het aan mijn moederbord ligt dus vandaar dat ik het hier plak.
Ik weet het anders ook niet. Wellicht dat iemand van het forum het kan herplaatsen?
Ik heb onlangs een pc in elkaar gezet.:thumb:
Gekregen van het bedrijf, was over.
Te verstaan onder
Een moederbord, voeding, hardeschijf, en geheugen.
Er werd altijd Windows professional opgedraaid en werd gebruik voor professionele
Tekeningen te bouwen.
Ik gebruik het nu voor thuis, gewoon e-mailen, internetten, beetje gamen maar niet te zwaar.
Ik heb Windows XP home edition geïnstalleerd en alle drivers van de officiële site geplukt en
Geïnstalleerd. Maar nu komt het probleem.
Al vanaf dag 1 en dat is nu al 3 maanden geleden loopt de pc niet echt lekker.
Ik weet niet hoe ik het prefect moet omschrijven, maar hij moet soms te veel moeite doen om iets simpels
Te open. Zoals mail of de web browser. En ook bij andere applicaties.
Het is een Intel® Pentium® D Processor 945 (800 bus), moedernord van foxconn, 1 gig PC2-4200 DDR2 SDRAM en een 160 gig sata hardeschijf.
Chipset Graphique: Intel Graphics Media Accelerator 3000 XGA
280 wat voeding.
Zie hier de PC (helaas wel in het france.)
Wat zie ik over het hoofd. Na 3 maanden begin ik me er flink aan te storen
Ik had een AMD 1700 Ghz processor en een chaintech moeder en 768 mb DDR geheugen en een 300 voeding,
En een 6800 LE nvidia grafische kaart. Dit liep trager maar veel soepeler. Toe was het logisch dat ik even moest wachten op
Outlook 2007. Nu met deze nieuwe dingen is het niets sneller geworden. enkel met het opstarten.
Ik die al maanden verschillende scans spy ware dokter laatste versie, avast, kaspersky, ccleaner, Regcleaner uitgevoerd.
En nog meer van dit soort scans, defragmentaties. Echter ik boek geen winst.
Ik heb zelfs de drivers opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen winst.
Heeft iemand een idee of een suggestie.
Groetjes megablaster.
Ik weet het anders ook niet. Wellicht dat iemand van het forum het kan herplaatsen?

Ik heb onlangs een pc in elkaar gezet.:thumb:
Gekregen van het bedrijf, was over.
Te verstaan onder
Een moederbord, voeding, hardeschijf, en geheugen.
Er werd altijd Windows professional opgedraaid en werd gebruik voor professionele
Tekeningen te bouwen.

Ik gebruik het nu voor thuis, gewoon e-mailen, internetten, beetje gamen maar niet te zwaar.

Ik heb Windows XP home edition geïnstalleerd en alle drivers van de officiële site geplukt en
Geïnstalleerd. Maar nu komt het probleem.

Al vanaf dag 1 en dat is nu al 3 maanden geleden loopt de pc niet echt lekker.
Ik weet niet hoe ik het prefect moet omschrijven, maar hij moet soms te veel moeite doen om iets simpels
Te open. Zoals mail of de web browser. En ook bij andere applicaties.

Het is een Intel® Pentium® D Processor 945 (800 bus), moedernord van foxconn, 1 gig PC2-4200 DDR2 SDRAM en een 160 gig sata hardeschijf.
Chipset Graphique: Intel Graphics Media Accelerator 3000 XGA
280 wat voeding.
Zie hier de PC (helaas wel in het france.)

Wat zie ik over het hoofd. Na 3 maanden begin ik me er flink aan te storen
Ik had een AMD 1700 Ghz processor en een chaintech moeder en 768 mb DDR geheugen en een 300 voeding,
En een 6800 LE nvidia grafische kaart. Dit liep trager maar veel soepeler. Toe was het logisch dat ik even moest wachten op
Outlook 2007. Nu met deze nieuwe dingen is het niets sneller geworden. enkel met het opstarten.

Ik die al maanden verschillende scans spy ware dokter laatste versie, avast, kaspersky, ccleaner, Regcleaner uitgevoerd.
En nog meer van dit soort scans, defragmentaties. Echter ik boek geen winst.
Ik heb zelfs de drivers opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen winst.
Heeft iemand een idee of een suggestie.
Groetjes megablaster.