Mijn pc rateld steeds (geluid van een opstartend programma)

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Mijn pc staat maar te ratelen (dus het geluid van een opstartend programma), ook wanneer er geen programmas geopend zijn.
Hoe kan ik dit stoppen?
Wat gebeurt er in de achtergrond?

Laatst bewerkt:
bedoel je met pc ratelt dat hij lawaai maakt ?

doe de case van je pc eens open , en kijk eens of er nergens geen draadje tegen 1 of andere ventilator komt ..

groetjes

reactie

nee, ik bedoel dat ze ratelt zoals het opstarten van een programma

Ctrl Alt Delete tegelijk indrukken, taakbeheer starten, en zie wat er allemaal draait

reactie

onder tabblad processen (in windows taakbeheer) gaat een hoop te keer.
maar welke zou niet te keer mogen gaan?

Laatst bewerkt:
Hoi,
wss een heel oude pc met een oude schijf en weinig geheugen? Hoe oud is je hardware?

onder tabblad processen (in windows taakbeheer) gaat een hoop te keer.
maar welke zou niet te keer mogen gaan?

zou je misschien een screenshotje ervan willen / kunnen maken ? :). ( van taakbeheer ).

Doet hij dat ratelen echt continu ( vanaf dat je de pc opstart tot en met uitzetten een paar uur later ) ? Mijn eerste gedachten is misschien windows updates die op de achtergrond bezig is, maar dat moet na een x-aantal minuten toch wel stoppen ..

reactie

screenshot

Bijlagen

• naamloos.PNG
    naamloos.PNG
    47,8 KB · Weergaven: 62
Aan het aantal processen kan het niet liggen, heb je al eens een chkdsk /r gedaan?

reactie

Ik heb met spybot er 3 rotzakken uitgehaald en zij ratelt niet meer.
dat was het denk ik

Mijn ventilator maakt veel geluid!

Mijn ventilator maakt heel veel geluid lijkt wel een wasmachine hoe moet ik dat stoppen ik zie steeds een draadje dervoor maar ik denk niet dat dat het probleem is

@xOrhanx
Welkom op Helpmij ;)
Maak even een nieuw topic aan in de hardware-sectie, het is niet toegestaan om in te breken in iemand ander's topic dat bovendien ouder dan 3 maanden is.
Succes verder op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan