Mijn printer hp690c print geen geel hoe op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corragio

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hey daar allemaal!

ik heb een kleine uitdaging, mijn printer een hewlett packard deskjet 690c drukt geen geel af.
nu heb ik twee maanden geleden een nieuwe kleuren cartridge in het ding geplaatst en in de afgelopen maanden niet veel geprint.

ik gebruik win98, heb veel schijfruimte over, de printer netjes schoongemaakt na het constateren van het probleem maar het probleem blijft, ook heb ik de instellingen van de printer bekeken en niets raars kunnen vinden.

wie weet hier een oplossing voor?
alvast bedankt voor de reacties !!

grtz,

Heb je hem ook softwarematig de cardridge laten cleanen? WEllicht omdat je hem niet vaak gebruikt dat hij beetje uitdroogd, heb ik ook last van.

Ik heb die dingen al gedaan. Zal wel leeg zijn, hoewel me dat erg onwaarschijnlijk lijkt.

:confused:

Als je het niet vertrouwd terug naar de winkel... ze zijn er verdorrie duur genoeg voor.
Toch?
Print je dit item ook uit van de andere klacht.
ook toevallig geel.
dan is groen onderbedeeld zal ik maar zeggen

Jan

heb ik ook eens gehad bleek de cartridge toch mooi leeg te zijn. Heb toen gemailt met HP kreeg ik een nieuwe cartridge toegestuurd zonder bijkomende kosten.

Hey allemaal bedankt voor de reacties!

excuses voor MIJN late reactie, heb alle bovenstaande tips gedaan en het is helaas nog niet opgelost.
ga nu wel even een mailtje sturen naar HP, kijken wat zei ervan zeggen.

thnx !!

grtz,

Hallo,

Misschien kan je mijn reactie op Laagvlieger in dit topic
eens bekijken.
Ik heb weliswaar een Epson, en weet niet of het bij jouw printer ook zo werkt, maar misschien heb je hier iets aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan