Mijn r4 kaart doet heel erg vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romey

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
51
Als ik een spel op start staat er dit : The save data could not be accessed . Please turn te power of off and reinsert te DS Card. ik heb alles gedaan maar niks werkt .wat moet ik doen ik heb 2 gig . help !
 
dat is meestal een teken dat je de firmware van de kaart moet updaten
 
firmware instaleren

1. Download het bestand op de site : http://www.r4ds.cn/download/r4_v1.18_kernel.html en extract deze via winrar (dit programma is gemakkelijk te vinden op internet) naar het bureaublad.
2. Kopieer deze 2 bestanden en 2 mappen
3. Haal daarna je micro SD kaartje uit je NDS, plaats dit in de kaartlezer of USB-stick die bij je SD-kaartje is bijgeleverd.
4. Steek deze in een USB-poort op je PC
5. Ga naar windows verkenner
6. Selecteer daar de schijf (ik denk verwisselbare schijf dat er komt te staan)
7. druk op CTRL+V en de bestanden worden naar de USB of kaartlezer gekopieerd.
8. Daarna steek je de micro-SD kaart terug in de NDS en klaar.
 
..

1. Download het bestand op de site : http://www.r4ds.cn/download/r4_v1.18_kernel.html en extract deze via winrar (dit programma is gemakkelijk te vinden op internet) naar het bureaublad.
2. Kopieer deze 2 bestanden en 2 mappen
3. Haal daarna je micro SD kaartje uit je NDS, plaats dit in de kaartlezer of USB-stick die bij je SD-kaartje is bijgeleverd.
4. Steek deze in een USB-poort op je PC
5. Ga naar windows verkenner
6. Selecteer daar de schijf (ik denk verwisselbare schijf dat er komt te staan)
7. druk op CTRL+V en de bestanden worden naar de USB of kaartlezer gekopieerd.
8. Daarna steek je de micro-SD kaart terug in de NDS en klaar.

Kan het iets duiderlijker
 
Wat begrijp je niet ? Wat bedoel je met iets duidelijker ?

Ik ben 11 ik wil het nog iets duidelijker maken want ik wil graag weten hoe het moet en een goede site waar je nederlandse spellen op kan downloaeden die niet lang duren
 
firmware instaleren

Dus je hebt bij aankoop een houder voor de micro SD-kaart gekregen, een USB-stick.
Klopt dat ?
 
firmware instaleren

Volgens mij kan je hier bovenaan de micro kaart in plaatsen. Wanneer je bovenaan de microkaart kijkt, zit daar een gleufje in waar de micro-kaart kan ingeplaatst worden.
 
Volgens mij kan je hier bovenaan de micro kaart in plaatsen. Wanneer je bovenaan de microkaart kijkt, zit daar een gleufje in waar de micro-kaart kan ingeplaatst worden.
ja die heb ik met een usb en nog iets
 
firmware instaleren

Steek deze achteraan in de USB-stick. De USB-stick steek je dan in computer, deze zal zeggen dat er een USB-stick gevonden is en een stuurprogramma automatische installeren. Daarna kan je naar de verkenner gaan en daar zal je een verwisselbare schijf zien staan.
 
Steek deze achteraan in de USB-stick. De USB-stick steek je dan in computer, deze zal zeggen dat er een USB-stick gevonden is en een stuurprogramma automatische installeren. Daarna kan je naar de verkenner gaan en daar zal je een verwisselbare schijf zien staan.

Ja dat heb ik gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan