Mijn r4 kaart doet heel erg vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.
firmware installeren

Je hebt het bestand toch op je bureaublad staan niet? Als het er staat klik eerst links op het bestand en daarna met de rechtermuisknop en selecteer dan extract to English Kernel v1.18. In bijlage vind je mijn bureaublad, met het menu om dit te doen.
 

Bijlagen

  • 20081124200914.jpg
    20081124200914.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 86
Je hebt het bestand toch op je bureaublad staan niet? Als het er staat klik eerst links op het bestand en daarna met de rechtermuisknop en selecteer dan extract to English Kernel v1.18. In bijlage vind je mijn bureaublad, met het menu om dit te doen.

Ja heb ik gedaan wil je de volgende stappen ook met plaatjes doen dan snap ik het als het te veel moeite kost moet je het niet doen
 
Laatst bewerkt:
spellen installeren

Als je het spel gedownload hebt. Kan je deze ook weer uitpakken met winrar door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan extract to te kiezen dan zit er een bestand tussen met de extensie (bestandsnaam).nds deze kopieer je naar de SD-kaart. Je steek deze terug in je NDS en klaar
 
Als je het spel gedownload hebt. Kan je deze ook weer uitpakken met winrar door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan extract to te kiezen dan zit er een bestand tussen met de extensie (bestandsnaam).nds deze kopieer je naar de SD-kaart. Je steek deze terug in je NDS en klaar

Iets duidelijker sorry voor al die vragen en op welke site kan ik spellen downloaden waar het niet lang duurt met wachten
 
Laatst bewerkt:
Er zijn allerlei site, tik in google maar eens in NDS roms. Je moet er maar eens enkele proberen. Ik heb ondertussen fifa gedownload en hierbij enkele foto's. Hierbijgevoegd de te volgen stappen bij de laatste stap is het nds bestand te kopieren naar SD-kaart
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 64
  • 2.jpg
    2.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 39
  • 3.jpg
    3.jpg
    92,1 KB · Weergaven: 46
  • 4.jpg
    4.jpg
    95,6 KB · Weergaven: 42
  • 5.jpg
    5.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 42
!!!ik heb het antwoord!!!!

ik zal het uit leggen ik had dit ook eerst ik had het met pokemon platinum(engels) dit is wat je moet doen


(1)(je hebt winrar nodig in ieder geval download winrar via deze link http://www.nederlandstaligesoftware.nl/softwareprogrammas/winrar.html )
(2)(klaar instaleer winrar)
1. ga naar deze web site ( http://r4ds.cn/download/r4_v1.18_kernel.html ) scroll naar beneden en kies een taal( engels en nog wat talen) kies er een die jij wilt
2. download het bestant naar bura blad (<--------- sorry verkeert gespelt)
3. klik op het bestant met rechter muis knop en dan ecstract files ( !!niet ecstrat here)
4. als hij klaar is open je de map
5 stop je r4 kaart in de pc
6. ga terug naar de map en klik op de eerste map houd shift in en druk op het laatste bestant
7. rchter muis knop dan kopieeren naar verwisselbare schijf
8. de pc kan vragen bestant vervangern dan klik je op ''ja op alles''
9. dan is je r4 kaart op to date
10. en spelen maar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan