mijn speakers van logitech (z 130) doen het niet op mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

xgamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
hallo, ik zit met een probleem: mijn speakers van logitech (z130) doen het niet op mijn computer.
ik heb windows 8
er staat rechts in het hoekje: the audio device is not running en als ik er op klik zoekt het problemen. er staat dan dat er iets mis is met de driver maar bij Logitech staat dat je bij die speakers geen driver nodig hebt en er zijn verder geen downloads beschikbaar voor mijn speakers op Logitech

wat moet ik doen?

Elke keer als u een pc installeert (of van operating system verandert). Dan moet U alle drivers opnieuw instaleren.

zo heb je bijvoorbeeld:

Chipset
Audio
VGA (videokaarT)
Ethernet (internet)

windows 7/8 heeft standaard een heel aantal drivers ingebouwt zitten, maar die werken niet altijd. op dat moment moet je dus je eigen driver hebben.

wat voor moederbord (of wat voor pc als je hem in de winkel kocht) heb je?

alles is in het engels en ik weet niet wat het moederbord in het engels is

Motherboard :)

Download eens het gratis programma speccy

en die zal je alles vertellen wat je wilt over je motherboard :D

en dan, ik heb het gedownload maar waar moet ik het instaleren?

Gewoon dubbelklikken en dan start de installatie. druk steeds op next en hij zal vragen te herstarten.

ja maar het is opgeslagen en als ik er dan op klik dan komen er meer bestanden

nou, als ik sound manager opstart staat er dat de speakers niet zijn ingeplugt maar dat zijn ze wel

Laatst bewerkt:
Stomme vraag misschien, maar zitten ze wel juist ingeplugd dan?

Probeer anders eens even ze eruit te halen en er weer terug in te stoppen.

heb ik al vaak geprobeerd maar er gebeurt verder niks er staat reacht onder dan wel zo 'n dingetje dat er iets is ingeplugd en op de control panel staan ze er ook bij dus maar als ik er op klik staat er dat er niks van is geinstaleerd maar op de site van Logitech staat er dit :U kunt de speakers gewoon op uw computer aansluiten met een standaardstekker van 3,5 mm en ze zijn gebruiksklaar. dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan