mijn speakers van logitech (z 130) doen het niet op mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doen anders speakers het wel op je pc?

doen deze speakers het op een ander apparaat?

maar bijv. oordoppjes werken ook niet op mijn computer maar mijn speakers doen het wel op de laptop van mijn zus

ik heb liever windows 8, heb je daar echt geen andere oplossing voor?

op windows xp werkte alles wel

daar hoefde ik ook niks te instaleren voor de speakers

Laatst bewerkt door een moderator:
Als de speakers op andere computers het wel doen en niet op die van jou, is er dus iets mis met JOUW computer.

Ik vraag me af of je wel leest wat ik typ.

ubuntu is een LIVE CD, dit systeem kan je dus starten VANAF DE CD :P je houd dan gewoon windows 8 maar je werkt tijdelijk in ubuntu (van de cd).

test je speakers...

doen ze het? dan ondersteunt windows 8 je geluidskaart niet

doen ze het niet? dat zien we dan wel weer.

Je kan op de website van ubuntu een gratis cd aanvragen.

wordt dan ook nog eens gratis bij u in de bus gestopt.

wacht eens even ik heb wat ontdenkt er staat ergens bij task manager dat windows audio 'stopped' is en als ik het wil starten dan staat er dit:windows could not start windows audio on local compuer

error 1297: a privilege that the service requires to function is properly does not exist in the service account configuration. you may use the services Microsoft management console (MMC) snap-in (services.msc) and the local security settings MMC snap-in (secpol.msc) to view the service configuration and account configuration

iets anders : op the control panel herkent hij ze wel en hij staat daar bij unspecified

druk op je toetsenbord tegelijk het vlaggetje en de R toets in en type daar

services.msc

zoek windows audio en klik daar met de rechtermuisknop op.
kies voor eigenschappen
zet het opstarttype op automatisch.

dan kan ik kiezen tussen automatic (delayed start)
en automatic en andere 2 dingen maar als ik op die eerste doe en dan apply dan staat er: error 87: the parameter is incorrect

en verder stond het al op gewoon automatic

Heb je er iets op tegen dat ik je via teamviewer wil proberen te helpen? Ik zou zo echt niet meer weten wat er precies moet gebeuren.

Als ik het nog eens allemaal naloop dan weten we zeker dat er niet iets fout is gegaan.

als je het niet wilt dan kan je het hier zeggen, wil je het wel dan mail me even met je verbindingsgegevens (wachtwoord en uw id) dat kan zo:
druk op mijn gebruikersnaam en klik op verstuur e-mail.

als we dan een oplossing vinden kunnen we het altijd hier plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan