mijn speakers van logitech (z 130) doen het niet op mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe werkt teamviewer, want ik vind het best hoor maar hoe werkt het?

Laatst bewerkt:
Als jij teamviewer download en installlert, en vervolgens mij je id + tijdelijke w8woord (dit verandert elke keer) geeft. dan kan ik eenmalig op jouw pc "meekijken". ook kan ik de MUIS overnemen en het zelf proberen.

mocht je om de een of andere reden het niet meer vertrouwen dan kan je altijd op de rode X drukken in de onderste rechtse hoek om de verbinding te verbreken.

dit stelt mij in principe in staat om even op jou pc te kijken of alle instellingen wel goed staan.

Het werkt andersom :P , als jij bij mij een kijkje wilt nemen dan heb je mijn id nodig, als ik bij jou wil kijken ik die van jou.

maar zoals ik al eerder zij, als je op mijn username (mastermindzh) drukt en dan klikt op verstuur E-mail, dan kan je mij je ID + pass sturen zonder dat iemand anders het ziet :)

Wat we tot nu toe nog gedaan hebben met teamviewer:

ik heb de services:
multimedia class scheduler
remote procedure call(RPC)
windows audio endpoint builder

nog geporbeert aan te zetten maar dat mocht ook niet meer baten.

xgamer start de pc op in veilige modus en probeert het dan nog eens met de administrator account.

we wachten nu op antwoord van xgamer

als er een asrock scherm komt bij opstarten staan er bij f2 of f6 opties maar geen f 8 maar deed het toch en weet niet of het in veilige modus is opgestart maar ik zit nu wel op administrator acc

Dan moet je nu even proberen alle 4 de services aan te zetten (als ze nog niet aan staan)
doe het in deze volgorde:

multimedia class scheduler
windows audio
remote procedure call(RPC)
windows audio
windows audio endpoint builder
windows audio

ze staan allemaal aan behalfe windows audio alle andere 3 stonden al aan

windows audio is het zelfde als toen jij op het laatst probeerde

dan weet ik het ook echt niet meer :)

ik raad aan windows opnieuw te installeren, er kan een onderdeel overgeslagen zijn.

Heb je een upgrade gedaan van windows 7 naar windows 8? of een schone installatie?

upgrade = het programma dat windows aanbied.
clean intsall = harde schijf leegmaken en dan windows installeren?

ik raad namelijk het 2de aan, bijna alle upgrades die ik heb laten uitvoeren daar was iets mee.

ik had eerst windows xp, toen wou ik wel eens windows 8 proberen en dat deed ik ik dee van dat je personal files kon houden toen ja gebeurde het allemaal enzo maar toen het de eerste keer opstarte draaide er niks dus het liep vast de hele tijd dus probeerde ik het nog een keer toen dee weer niet want je kon uit windows 8 etup kiezen en iets anders ik dee de hele tijd erna 2e maar dat was gewoon windows 8 dus er gebeurde niks toen probeerde ik nog 1 keer setup en toen deedie het wel

Laatst bewerkt:
het problem is opgelost, ik heb nu een nieuwe computer met windows 7. allemaal bedankt voor jullie reacties en hulp! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan