Mijn Windows verkenner is veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daydream85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Hoi allemaal,

Sinds enige tijd zijn bepaalde wijzigingen in mijn Windows verkenner getreden, waardoor ik bepaalde mappen niet meer kan bereiken. Ik moet bijvoorbeeld mijn volgende map kunnen bereiken:

C:\Users\Kees\AppData\Local\

Echter, hier kan ik in windows verkenner niet meer bij omdat deze alleen de volgende map(pen) aangeeft:

C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft

Op de 1 of andere manier is de hoofdmap met mijn naam veranderd in een map met Administrator waarbij alleen Microsoft als map aanwezig is.

Zou iemand mij kunnen helpen dit terug te draaien?

Groet,

Kees

Ps. ik gebruik Windows 7

Hoe is dat zo gekomen, wat heb je gedaan?
Al een systeemherstel uitgevoerd van voor het probleem?

Nou dat is dus een goeie.. Dat ben ik dus ook al een beetje aan het proberen te bedenken wanneer dat is begonnen, maar dat is inmiddels volgens mij al weer een aantal weekjes geleden.. Dus dat weet ik niet zo helemaal precies meer..
Ik kan me vaag herinneren dat ik toen een keer mappen zichtbaar wilde maken volgens mij.. en dat toen toegepast op submappen en dergelijke..

En ik geloof dat het sindsdien veranderd is... Maar het lukt me niet om het ongedaan te maken..

Systeemherstel gebruik ik wel s..maar die is inmiddels te lang geleden denk ik.... Dan raak ik veel progs kwijt ben ik bang...

Bij de mapopties staat alles zo dat je verborgen en systeembestand ook kunt zien?

Waar kom je terecht als je in de adresbalk van de Verkenner het adres %userprofile% intikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan