milenium eraf en 95 er weer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Hallo,

Paniek hier in huis oftewel,eigenlijk bij mijn ouders. Mijn ouders hebben milennium over 95(of 98) heen gezet. Nu krijgen ze steeds een foutmelding omtrent kernell.32. Ik had al wat rondgeneusd op helpmij en toen wilde ik ze IE laten repareren, wat blijkt.......in de lijst met software komt IE helemaal niet voor. Het is een computer met weinig geheugen en ik geloof 3 of 4 gig hd. Nu willen ze gewoon hun oude 95 (0f98) er weer opzetten maar nu weet ik ook niet hoe dat gaat. Ze willen eerst nu MIL er helemaal afhalen maar hoe moet dat, ik weet dat ook niet. Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen want ze kunnen niet het internet op en zijn in de stress.

alvast hartstikke bedankt voor de moeite.
debby
(en ouders haha)

En voordat je eventueel gaat formatteren noteer in ieder geval wat voor een soort hardware erin zit (merknaam) dat maakt straks het een stuk makkelijker drivers zoeken. Ik neem aan dat er (nog) geen brander in zit

Geplaatst door m@rio
En voordat je eventueel gaat formatteren noteer in ieder geval wat voor een soort hardware erin zit (merknaam) dat maakt straks het een stuk makkelijker drivers zoeken. Ik neem aan dat er (nog) geen brander in zit

Nee, er zit idd nog geen brander in. Waar kan ik zien (of zeggen )waar ze de hardware namen kunnen vinden?
Misschien een rare vraag maar ik heb dit ook nooit eerder gedaan.

bedankt hoor !!!!!

Geplaatst door deb's

Nee, er zit idd nog geen brander in. Waar kan ik zien (of zeggen )waar ze de hardware namen kunnen vinden?
Misschien een rare vraag maar ik heb dit ook nooit eerder gedaan.

bedankt hoor !!!!!

Rechtsklikken op deze computer, eigenschappen en dan tabblad apparaatbeheer

Geplaatst door m@rio

Rechtsklikken op deze computer, eigenschappen en dan tabblad apparaatbeheer

Heeeeeeelp !!!!

Nou we waren al best ver , maar nu hebben we het volgende probleem. Ze was al zover dat we de licentie-code ingevoerd had maar toen startte de computer nog een keer op (wat zo hoort) en toen kreeg ze een blauw scherm met beschermingsfout. Ook in veilige modus werkt niet want dan kan de hardware niet gedetecteerd worden.
wie o wie helpt ons verder.

thanxxxxxx

Iets meer info over de beschermingsfout zou handig zijn

Geplaatst door m@rio
Iets meer info over de beschermingsfout zou handig zijn

er staat alleen maar beschermingsfout, de computer dient opnieuw opgestart te worden. het systeem is gestopt. Als ze hem opnieuw opstart dan krijgt ze weer veilige modus enzo maar daar kan de hardware niet gedetecteerd worden.

thank you

Geplaatst door deb's

er staat alleen maar beschermingsfout, de computer dient opnieuw opgestart te worden. het systeem is gestopt. Als ze hem opnieuw opstart dan krijgt ze weer veilige modus enzo maar daar kan de hardware niet gedetecteerd worden.

thank you

Nou, ze belde net weer dat het de goeie kant opging. De cd zat er nog in, misschien bleef hij daarop hangen.

Jullie horen nog van mij maar alvast voor jullie tijd en moeite om ons te helpen.

groetjes
debby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan