Minidump...pc floept uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke, via je Systeem-knop ben ik es gaan neuzen.

Moederbord: een S462 KT333 SB/U133? Dat is geen merk. Lijkt mij dat het iets van MSI of GigaByte is vanwege KT333 Ik zoek nog ff door.

Processor: AMD Athlon XP2600+. Als je moederbord een VIA-chipset heeft, zorg dan dat je altijd de nieuwste VIa4in1-drivers hebt geinstalleerd. Meest recente is versie 4.48.

Videokaart: GF MX440 64MB DDR + tv-out. Ik neem aan dat je hiervan ook de nieuwste detonator-drivers hebt geinstalleerd?

De rest is nvt denk ik zo....

Muurhond, de pc is inmiddels retour, verwoorden qua gesteggel hieromtrent laat ik maar achterwege, wordt ik een b-tje dipperig van, zit nu weer met de ouwe pc, alwaar een extra reepje geheugen zat te donderstenen, eruit en nu maar ff met 64 MB geheugen. Ik denk na over hoe nu verder, een pc-maat heeft mogelijk de oplossing. :) Dank je wel voor je adviezen!

@ Bennie, coulant zijn ze niet blijkt nu, integendeel, maar ik zwijg er maar over, zie antwoord aan Muurhond. Het leed is nog niet geleden qua afhandeling, edoch ik heb de hakken in desnoods het mulle zand! :evil: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan