Mirror's edge loopt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicksanten

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Beste helpers,

Ik heb een paar weken geleden een gloed nieuw systeem gekocht (op mijn naam drukken, bekijk systeem)
Maar als ik mirror's edge speel loopt hij in het tweede level na een tijdje heeeeel traag. en kan ik dus niet meer verder lopen omdat ik overal tegen muren aanloop enz. Far cry 2 werkt bijvoorbeeld wel gewoon super. Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt

Groeten Nick

is die mirrors edge orgineel? en heb je temps van je videokaart?

geheugen zal het denk ik niet zijn.. ik kan hem hier draaien op een q6600, 8800 gt en 4 gig geheugen.. wel zonder msn aan maar dat heb ik nooit aanstaan onder het gamen.. ik weet niet op welke kwaliteit maar volgens bij mij op high. Jij moet het dan zeker kunnen nick.

geheugen zal het denk ik niet zijn.. ik kan hem hier draaien op een q6600, 8800 gt en 4 gig geheugen.. wel zonder msn aan maar dat heb ik nooit aanstaan onder het gamen.. ik weet niet op welke kwaliteit maar volgens bij mij op high. Jij moet het dan zeker kunnen nick.

Haha nou als je op mijn computer far cry 2 medium zet dan loopt hij al k*t dat is jammer, hoe laat ik het sneller lopen weet jij dat misschien?

on-topic, ik weet niet hoe dat kan.

offtopic: dan zal ik eerst specs van je pc nodig hebben.. maar daar zou ik een ander topic voor openen.

ontopic: wacht op antwoord.. ;):D

De temps van me videokaart staan niet bij pc-wizard:(... iemand een ander programmatje? en op zijn aller aller aller laagst trekt hij het ook niet:(

40 graden als ik gewoon op internet zit... moet ik hem ook nog meten als ik het spel speel?

loopt hij ook slecht op lage settings? en heeft hij dat alleen in de tweede level of ook ergens anders?

het zit namelijk zo het is een bekend probleem dat als je een gekraakte versie hebt dat die dan op bepaalde momenten een slow motion uitvoerd en dan kun je niet verder spelen. dit is de anti piraterij software van mirrors edge.

dit probleem is op te lossen dmv de nieuwste crack. ik kan je alleen niet helpen die te vinden. maar ik geef je een hint. google.nl :P

zoals ik al zei.

doet hij dat ook bij lage settings? en bij andere spellen?

ik denk dat het die anti piraterij truc is. google maar eens.

Zet het vakje PhysX uit.

Sommige kaarten ondersteunen dat niet, ik had het ook en nu loopt ie smoooooooooooooooooooooooth :D

ohwjah dat is ook waar. bij ati kaarten werkt het zowieso niet. maar met mijn nvidea kaart zorgde het voor constante crashes.

omdat hij bij jou laggt en niet crasht denk ik echter dat het de anti piraterij is.

nee. het is meer dat ik wel alles kan doen maar het is als je dan rent dan zie je een beeld en dan het volgende beeld ben je ineens veel verder. Het happert echt, door een deur is bijv. ook super moeilijk je weet namelijk niet precies waar je bent.

hmm dan heeft het nog niet met de piraterij te maken. mss krijg je dat later wel :P

videokaart drivers geupdate?
op welke directx draai je? 10 of 9?
bij dx10 kan het zo zijn dat hij kuren geeft.
dan zijn er idd nog de physx die al uit gezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan