stereopatee
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 feb 2006
Hallo mensen
Ik begin hier stilaan krankzinnig te worden. Ik heb me een draadloze router aangeschaft voor mijn laptop, en ik zit al ongeveer acht uur lang te prutsen om draadloos op internet te kunnen.
Provider = telenet
laptop heeft windows XP home service pack 2
draadloze netwerkadapter in laptop = Ralink RT73
router = Belkin N+ wireless router
Ik heb alles gedaan wat de handleiding zegt, zonder resultaat.
De cd-rom die erbij steekt heet 'easy install'. Yeah right.
De installatiecd-rom begeleidt je doorheen de stappen, ik configureer de router, ik zou dan al op internet moeten kunnen (wat niet lukt) en dan moeten beveiligen. Nu heb ik 'beperkte of geen verbindingsmogelijkheden'.
'k Snap er niks meer van, de guide spreekt van sleutel instellen, terwijl er op de doos iets staat van een knop die je beveiliging met één drukknop regelt.
Kan iemand helpen aub!!!???
Ik begin hier stilaan krankzinnig te worden. Ik heb me een draadloze router aangeschaft voor mijn laptop, en ik zit al ongeveer acht uur lang te prutsen om draadloos op internet te kunnen.
Provider = telenet
laptop heeft windows XP home service pack 2
draadloze netwerkadapter in laptop = Ralink RT73
router = Belkin N+ wireless router
Ik heb alles gedaan wat de handleiding zegt, zonder resultaat.
De cd-rom die erbij steekt heet 'easy install'. Yeah right.
De installatiecd-rom begeleidt je doorheen de stappen, ik configureer de router, ik zou dan al op internet moeten kunnen (wat niet lukt) en dan moeten beveiligen. Nu heb ik 'beperkte of geen verbindingsmogelijkheden'.
'k Snap er niks meer van, de guide spreekt van sleutel instellen, terwijl er op de doos iets staat van een knop die je beveiliging met één drukknop regelt.
Kan iemand helpen aub!!!???