Mislukte Chrome installatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arakanGa

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Beste,

nieuw probleem nieuw topic, zucht -.-

Ik wou men browsers openen en komt er dit ineens op:

chromewd2.jpg

Ik heb nooit chrome proberen te installeren , en ik wil men mozilla ook niet herinstalleren want dan ben ik al men favorieten/cookies kwijt, iemand een idee?

cookies/favorieten niet weg

Volgens mij ben je je favorieten/cookies niet kwijt als je firefox opnieuw installeert. Updates worden toch ook zonder problemen op je PC gezet met behoud van alles.
Probeer ook de add-on FOXMARKS te installeren. Daarmee wordt op internet je favorieten opgeslagen; je kunt het voor 1 pc gebruiken, maar ook om je favorieten op andere PCs te importeren en synchroniseren. Kun je telkens weer je favorieten terughalen.

Ok, zal ik eens naar zoeken!

EDIT: ik heb gezocht en blijkt dat de fout bij de add-ons ligt, maar die krijg ik via de browser zelf niet weg , zucht ..

Ondersteunt opera toledo (: online leerplatform, want ik heb het getest en dat bleef maar laden, lukte niet echt ..., zucht)

Laatst bewerkt:
Het is inmiddles wel een maand later maar ik had zojuist hetzelfde probleem.
En aangezien mijn probleem nu opgelost is zal ik hier toch maar even schrijven wat ik gedaan heb. Wellicht dat er iemand nog iets aan heeft.
1. Alle programma's afsluiten
2. Firefox openen in de veilige modus. Dit doe je zo;
Via Program Files (of Alle Programma's als je Vista gebruikt) naar de map van Mozilla Firefox gaan.
Hierin staat "Mozilla Firefox" en "Mozilla Firefox (veilige modus)".
Deze laatste open je en vervolgens krijg je een schermpje waar je het een en ander kunt aanvinken.
3. Zet het vinkje vóór "alle add-ons uitschakelen" aan.
4. Klik op "wijzigingen doorvoeren en herstarten"
Opgelost :D
Ik weet wel niet wat voor consequenties het heeft als je deze functie uitschakelt maar wellicht dat er iemand is die dat weer kan uitleggen.
Mijn Firefox start nu in ieder geval weer normaal.

Ik zie hem wel.
Kijk maar links in de mappenlijst, Ik zie daar nog net een mapje met Mozilla Firefox staan.
(Onder Movie Maker)

O nee. Dat is toch anders als bij mij. Ik gebruik nl. Vista,
Het volgende heb ik nog gevonden op Internet. Misschien lukt het hier mee;
U kunt Firefox ook in Veilige modus starten door op Start te klikken, Uitvoeren te selecteren (of gebruik het vak Zoekopdracht starten in Windows Vista) en vervolgens het volgende in te voeren in het tekstveld:
firefox -safe-mode

Bijlagen

Heb het verwijderd, zal het helaas pindakaas gewoon herinstalleren... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan