Missen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb alles gedaan zoals jij het er neer hebt gezet.
Neu hoor! - Bv. in regel 49 staat de #menu ul {...} er nog steeds in, maar zonder afsluitende "}" (dat geeft problemen!), in regel 223 staat een </tr> die er helemaal niet hoort, in regel 228 staat een <td> zonder <tr> ervoor, enz. :confused:
Ook de tabel is niet opgeschoond dus. TIPS:
  • Héél nauwkeurig werken/controleren! Dat kost iets meer tijd bij het maken, maar scheelt zeeën van tijd als je achteraf moet troubleshooten om te corrigeren. :)
  • Ik zou even de ingebouwde HTML-validator voor Firefox downloaden: http://users.skynet.be/mgueury/mozilla/. Dat is een add-on, die gaat werken als je in Firefox in het menu "Beeld" > "Paginabron" oproept.
    Er staat dan keurig aangegeven, waar de foutjes zitten, met tips voor verbetering ook.
CSS-hunter

Edit: ik zie ook geen Prachtig Paars. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Dit layout werd ook al een beetje hmm. dus ik heb een nieuwe layout gelanceerd! Wel bedankt maar dan ook echt heel bedankt voor je hulp! Ik ben een stuk wijzer door je uitleg geworden!
 
Zo-Zo... Daar gaan in 1 klap m'n uurtjes knutsel/correctiewerk! :eek:
Maar blij dat het je gelukt is er iets van te maken, en dat je ook nog wat van m'n verhaaltjes hebt opgestoken. :D

O ja, en ik heb ook nog het bewijs voor je dat het wel kon op mijn manier: hier staat ie. ;)

Groetjes,
CSS-hunter
 
Nogmaals bedankt en :shocked: hij werkt :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan