kareljanssen
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2001
Hallo,
heb hier een computer die niet meer wilde opstarten.
Bij het opstarten loopt die de BIOS door zwart scherm komt met de mededeling missing bootmanager ontbreekt - Druk op Ctrl+Alt+Del om opnieuw op te starten'
Verschillende dingen nog geprobeerd F8 veilige modus etc. maar niets werkte.
Heb toen de Windows 7 installatie schijf de optie computer herstellen gebruikt.
Alle opties daarvan geprobeerd zoals Uw computer herstellen, opstart herstel, systeemherstel geen van die opties werkte
Dan als laatste de Opdrachtprompt (cmd) optie en het commando Bootrec /Rebuild BCD ook dit had geen effect.
Is misschien met de Opdrachtprompt cmd dan het commando bootrec /fixboot een optie of is dat af te raden.
Heb met een Opstartbare CD Barts PE alles nog een bekeken maar zie op de Partitie geen gebruikelijke mappen zoals Windows 7, Gebruikers, Program Files, enz. is allemaal weg.
Er staat wel wat anders op de schijf lijkt wel een smiley.
Dit is wat er op schijf R wat er nog als data op staat
Als ik die map open maak met Bart PE staat er het onderstaande
Wat houd dit in?
Overigens ben niet de enige die dit ziet
http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic414595.html
Op de andere partitie ( Schijf T) staat een Fabriek Systeem Recovery Partitie maar die wil ik (nog) niet gebruiken men wil graag de mappen in mijn Documenten indien mogelijk terug hebben ze hebben er geen Back-up van.
Ben al met Recovery Programma's wezen (alleen) kijken maar krijg de mappen niet te zien heb verder niets gedaan met die schijf niet op geschreven etc.
heb hier een computer die niet meer wilde opstarten.
Bij het opstarten loopt die de BIOS door zwart scherm komt met de mededeling missing bootmanager ontbreekt - Druk op Ctrl+Alt+Del om opnieuw op te starten'
Verschillende dingen nog geprobeerd F8 veilige modus etc. maar niets werkte.
Heb toen de Windows 7 installatie schijf de optie computer herstellen gebruikt.
Alle opties daarvan geprobeerd zoals Uw computer herstellen, opstart herstel, systeemherstel geen van die opties werkte
Dan als laatste de Opdrachtprompt (cmd) optie en het commando Bootrec /Rebuild BCD ook dit had geen effect.
Is misschien met de Opdrachtprompt cmd dan het commando bootrec /fixboot een optie of is dat af te raden.
Heb met een Opstartbare CD Barts PE alles nog een bekeken maar zie op de Partitie geen gebruikelijke mappen zoals Windows 7, Gebruikers, Program Files, enz. is allemaal weg.
Er staat wel wat anders op de schijf lijkt wel een smiley.
Dit is wat er op schijf R wat er nog als data op staat

Als ik die map open maak met Bart PE staat er het onderstaande

Wat houd dit in?
Overigens ben niet de enige die dit ziet
http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic414595.html
Op de andere partitie ( Schijf T) staat een Fabriek Systeem Recovery Partitie maar die wil ik (nog) niet gebruiken men wil graag de mappen in mijn Documenten indien mogelijk terug hebben ze hebben er geen Back-up van.
Ben al met Recovery Programma's wezen (alleen) kijken maar krijg de mappen niet te zien heb verder niets gedaan met die schijf niet op geschreven etc.