Mobility XE client

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smidje64

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Ik heb dit programma geïnstalleerd , om vervolgens via de Citrix server thuis te werken.
Om die citrix te installeren moet ik eerst via internet op de site v/d werkgever, maar na verbinding met de Mobility XE client komt IE niet meer online......
Zet ik de client op bypass, dan gaat IE wel gewoon werken, maar dan kan ik de citrix niet downloaden.......
Verschillende malen herstarten, opnieuw installeren helpt allemaal niet
Heeft iemand de oplossing ????

heb je iets aan deze citrix client.

Andere Citrix client die je kunt proberen: deze (bovenste download, zodra Download geklikt en het pop-up venster verschijnt: Kies Download manually).

Tijs.

dank voor jullie goede bedoelingen, maar ik moet dus eerst de mobility client inschakelen, wat dan dus inhoud dat internet explorer niet online kan ; als ik de client uitschakel, kan ik met de gedownloade citrix server niet op het bedrijfsnetwerk inloggen, simpelweg omdat de client uitgeschakeld is.......
Het probleem zit 'm misschien in de routeer ,of toch in m'n pc..........zucht

Afhankelijk hoe de applicaties beschikbaar worden gesteld vanuit jouw bedrijf zou het ook gewoon met Firefox kunnen? Dus eerst Mobility client een verbinding laten opzetten, dan met Firefox de link gebruiken die toegang geeft tot de applicatie, daar inloggen en dan klikken op de applicatie waar het om gaat, die dan (zou ik verwachten) in de Citrix Receiver van start gaat.

Verder weet ik het niet, en zou ik (als ik jou was) contact zoeken met de helpdesk/systeembeheerder van je bedrijf. Per slot hebben zij jou opgezadeld met die mobility client. Bij ons lossen we het anders op: Geen VPN, maar gewoon een firewall waar we de ip-adressen van thuisgebruikers toegang verlenen tot de Citrix server(s).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan