Modem niet in de Slaapstand???

Status
Niet open voor verdere reacties.

henderie

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2000
Hallo Allemaal,

Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen en dit oplossen..

Ik speel een online spel op mijn computer (windows7 Home editie),nu wil ik de computer in de slaapstand zetten,is dat geen probleem.
Maar als ik mijn computer in de slaapstand zet,gaat mijn modem ook in de slaapstand,en wordt mijn verbinding met het internet verbroken en dat wil ik niet.
Ik wil dus mijn pc in de slaapstand zetten,maar wel zo dat mijn pc de verbinding met het internet houd.
Is dit mogelijk of is dit niet mogelijk,heb al een paar dagen er over zitten te denken,en kan er niet uitkomen.
Hopelijk weet iemand van jullie of het wel of niet kan...

Gr Henderie

Hoi,
ga naar apparaatbeheer>netwerkadapters>jouw netwerkkaart>eigenschappen>energiebeheer en haal het vinkje weg bij "de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" o.i.d.

Laatst bewerkt:
slaapstand modem

Dat heb ik geprobeerd,maar mn modem gaat nog steeds in de slaapstand...

Dan kan het zijn dat je pc automatisch de netwerverbinding verbreekt in de slaapstand.
Dat zou je moeten kunnen lezen in de handleiding v.d. pc.
Heb me er nooit zo in verdiept omdat bij mij nooit iets in de slaapstand gaat, hoogstens beeldscherm standby na 10 minuten.

modem

ok,dus dan zal hij mn netwerkkarrt via de bios in de slaapstand zetten denk ik..
Zal mn manual van de computer nog eens goed doorlezen,anders laat ik het maar zo..
Zit niet graag in een bios van mn computer,XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan