Modx kan een pagina niet wijzigen HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeoMuis

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2012
Hallo,

Ik heb voor een klant een website met modx moeten aanpassen. De klant heeft de site door iemand anders laten maken.
Nu heb ik alle pagina's kunnen wijzigen, behalve de laatste.
Daar krijg ik de melding: admin wordt nu bewerkt door document. Bewerking is niet mogelijk totdat deze Gebruiker klaar is.

Weet iemand wat ik moet doe?? Heb ook op forum van modx zelf gekeken, maar daar kan ik niks vinden (ook niet waar en of ik een vraag kan posten:evil:)

ps. ik heb verder geen verstand van modx. dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

dat is een goeie, zoals gezegd heb ik hem niet geinstalleerd, maar iemand lang geleden. Kan ik dat ergens zien welke versie het is? Ik heb de hele site naar mijn HD gekopieerd.
Ik zie echter geen install map ofzo.

Normaal gesproken vindt je dat in het beheer gedeelte van de site.
Het kan links of rechts boven in staan als het niet is weggehaald.

ps. ik heb wel modx-2.2.0-pl2 gedowload, maar ik durf (en heb trouwens ook geen idee hoe) hem nog niet te installeren, omdat ik bang ben dat ik de inhoud van de pagina's dan kwijt ben.

Ik heb even gekeken en weet nu in welke versie die is gemaakt, als het goed is staat het recht bovenaan naast afmelden als je bent ingelogd welke versie je hebt. Het begint met 1.0.
Welke rechten heb je op de site en hosting? Kun je eventueel bij phpmyadmin komen?

ik zie in ieder geval dat de site in 2009 in gemaakt, misschien heb je daar iets aan :confused:

Het gaat er nu eigenlijk om welke rechten je in het CMS hebt en bij de hosting?

yep daar staat 1.0.2
ik ga even kijken of ik bij phpmyadmin kom

oke, bij CMS staat het volgende:

In deze sectie wordt uw persoonlijke informatie weergegeven:
Uw Rol is: Editor

Bij de host weet ik even niet wat je bedoeld, waar moet ik dan op letten?

Met de host gegevens bedoel ik de gegevens waar de website staat.
Ik heb even gekeken jullie host is hosting2go, de vraag wordt dan heb je daar de gegevens van?

yep heb ik ik kan ook inloggen op de site met het Plesk (zoals ze dat noemen)
Hierbij sturen wij u alle recente inlogcodes behorend bij deze bestelling. U kunt de passwords voor uw E-Mail accounts, databases en statistieken zelf aanpassen vanuit Plesk

hmm ik kan via de site van de host het volgende:

bellemanimaastricht.nl > Databases > modx >

Database gebruiker bewerking modxcms voor modx database

Database gebruiker
Database gebruikersnaam *
Oud wachtwoord ******
Nieuw wachtwoord
Bevestig wachtwoord

Hoi mbenhjamins,

Heb je al een idee waar het aan kan liggen? Ik heb nog gezocht, maar kan niks vinden, ook niemand met hetzelfde probleem.
Hoop dat jij wel iets hebt, zou geweldig zijn

xxx

Ik zal thuis even moeten kijken waar je in phpmyadmin het slotje er af kan halen zodat je het artikel wel kan bewerken.

Als je inlogt in het beheer gedeelte van je site, zie je dan ook een tabblad Beheer?
Daaronder staat dan Blokkeringen opheffen.
Als je dat niet ziet moeten we even verder kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan