Modx kan een pagina niet wijzigen HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan in bestandsbeheer. Daar staan wel erg veel mappen. In httpdocs staan de volgende:

assets 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

manager 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

picture_library 4.00 KB Okt 4, 2010 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

plesk-stat 4.00 KB Dec 7, 2009 root root rwx r-x r-x

.htaccess 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rw- r-- r--

index-ajax.php 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rw- r-- r--

index.php 8.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rw- r-- r--

sample-robots.txt 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rw- r-- r--

Ik neem aan dat we in de map manager moeten zijn? Daar staan de mappen en bestanden:

actions 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

frames 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

includes 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

media 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

processors 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rwx r-x r-x

ht.access 4.00 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rw- r-- r--

index.php 40.0 KB Dec 8, 2009 hcatgiu psacln rw- r-- r--

dat rwx enz zijn de rechten die je hebt. Lezen Schrijven Uitvoeren en zoeken
Bij RWX staan de rechten Uitvoeren en zoeken aangevinkt bij eigenaar, groep en anderen

Ik bedoel in het beheer gedeelte waar je de site beheerd.
dus /manager achter je site plaatsen.

Dat bedoel ik ook niet maak eens een printscreen van van het menu item dat je ziet als je op beheer hebt geklikt.
Ik bedoel de menu items die je ziet onder het tabblad beheer.

ik heb geen tabblad beheer. Ik heb tabblad Website - Elementen - Rapportages
Als ik bij Elementen klik heb ik eronder Bestandsbeheer. En dan krijg ik die vorige screenshot.
screen1.jpg

hoi mnejamins,

Heb je nog gekeken neer dat bestandje?
Laat me even weten als het niet lukt, dan kan ik dat doorgeven aan de klant.
Thanks

Het is verstandig om te updaten naar MODX Evolution 1.0.5
Als je gaat updaten maak dan wel eerst een back-up van de database en je bestanden.

Je kun je zelf ook admin maken door in phpmyadmin iets te wijzigen, maar de vraag is wil je dat en mag je dat van de maker van de site.
En kun je niet beter naar de maker van de site gaan?

ja dat is het probleem, degene die de site gemaakt heeft, doet niks meer, en reageert dus ook niet op telefoon of mail. (heel klantvriendelijk:evil:)

Ik heb alle bestanden van de server gehaald. En heb modx-2.2.0-pl2 gedownload. Dus ik denk dat ik eerst maar een testmapje aan ga maken, voor het geval dat het niet gaat lukken. Heb nooit met modx gewerkt....
Maar ik ga eerst maar eens met de klant overleggen, want als ik hem opnieuw moet maken, komen er natuurlijk extra kosten bij =)

Oja, ik heb in de huidige versie geen phpmyadmin bestand kunnen vinden. Dus...ik heb het idee dat er bestanden missen. Er staat ook geen setupmap bij ofzo. Ik neem aan dat die er eigenlijk wel zou moeten zijn?

Dat klopt dat je geen phpmyadmin ziet.
Dus als ik het goed begrijp is het geen enkel probleem als we van jouw account een admin account maken en MODX even updaten.

wat mij betreft niet, maar dat betekend dat ik de site opnieuw moet maken?

nou dat ga ik morgen ofzo dan even uitzoeken. op de supportsite doet het wachtwoord het niet :shocked:
Ik neem aan dat het gewoon hetzelfde wachtwoord enz is als voor inloggen bij hosting2go.......

aaaah dat is beter als ik het niet opnieuw hoef te maken :thumb:

Je hoeft niet in te loggen op de supportsite.
En op de supportsite heb je een ander wachtwoord dan plesk, je moet inloggen op plesk.

oke ik ben ingelogd, en heb achter de domeinnaam van de site /plugins/PhpMyAdmin gezet. Nu zie ik daar de homepage.
Hoe nu verder??:o

Als je bent ingelogd ga je naar Databases dan selecteer je de juiste database en dan klik je op Webadmin. Het kan zijn dat de popup geblokkeerd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan