fryskejongu
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2007
Ik heb net nieuwe pc samengesteld alles nieuw harde schijven, moederbord, voeding, procesor, geheugen
Alleen had ik nog geen geluid want ik wil goed geluid hebben dus heb ik een club3d theathre besteld en die erin gezet ik ding aandoen en zei hij nieuwe hardware gevonden
Maar omdat ik de kabels nog moest aansluiten voor de stereo enzo....heb ik de kaart er even uit gehaald en erin gezet.
Toen ik hem opnieuw opstarte vond hij daarna de kaart niet meer en ik hem er goed indrukken en nu daarna toen ik hem opstarte branden de lampjes voorop de pc niet meer wel op moederbord en hij start inneens niet meer op
en ik dacht eindelijk na zo lang wachten want de videokaart die ik kreeg bleek defect en ik had keer verkeerde harde shchijven gekregen dus die moesten omgeruild worden duurde allemaal met elkaar weer 2 weken
en vandaag de geluidskaart erin en nu doet hij niks meer
weet iemand hoe dit kan en wat probleem is?

Alleen had ik nog geen geluid want ik wil goed geluid hebben dus heb ik een club3d theathre besteld en die erin gezet ik ding aandoen en zei hij nieuwe hardware gevonden

Toen ik hem opnieuw opstarte vond hij daarna de kaart niet meer en ik hem er goed indrukken en nu daarna toen ik hem opstarte branden de lampjes voorop de pc niet meer wel op moederbord en hij start inneens niet meer op