Goedendag.
Na het overzetten van mn oude moederbord in een hippe,nieuwe behuizing kan ik dus mn computer niet meer aan de praat krijgen.
Volgens mij zit alles goed, elke kabel heb ik wel 10 x nagekeken.
Ik zet de computer aan, de fans draaien( de verlichting ook) maar ik krijg geen beeld.
Het lampje van mn monitor blijft oranje( wat bij een goed draaiende computer groen hoort te zijn).
Heb er al een andere ( van een kennis) videokaart ingezet maar niks!
Heb zelfs een nieuw moederbord aangeschaft, maar dus weer het zelfde probleem!
De computerzaak gebeld, die was erg nors en wist het ook niet of ik wat vergeten was ( wil denk ik dat ik de pc bij hem langs breng, en dat gaat veel kosten vrees ik)
Wie weet raad, word er gek van, wat doet een computer toch met de mensheid he :shocked:
Groetjes van Aslan
(zit nu maar achter de pc van mn zus)
Na het overzetten van mn oude moederbord in een hippe,nieuwe behuizing kan ik dus mn computer niet meer aan de praat krijgen.
Volgens mij zit alles goed, elke kabel heb ik wel 10 x nagekeken.
Ik zet de computer aan, de fans draaien( de verlichting ook) maar ik krijg geen beeld.
Het lampje van mn monitor blijft oranje( wat bij een goed draaiende computer groen hoort te zijn).
Heb er al een andere ( van een kennis) videokaart ingezet maar niks!
Heb zelfs een nieuw moederbord aangeschaft, maar dus weer het zelfde probleem!
De computerzaak gebeld, die was erg nors en wist het ook niet of ik wat vergeten was ( wil denk ik dat ik de pc bij hem langs breng, en dat gaat veel kosten vrees ik)
Wie weet raad, word er gek van, wat doet een computer toch met de mensheid he :shocked:
Groetjes van Aslan
(zit nu maar achter de pc van mn zus)