Moet e-mail adres wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkerkunststof

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2004
Berichten
1
Goedendag,

Ik heb een website via ws ftp pro op zonnet gezet, nu heb ik goedkoophosting om de mail van de mail knop terug te sturen naar bakkerkunststof@12move.nl.

Als ik mailde kwam de mail niet aan, nagekeken had goedkoophosting een fout in mijn naam een t te weinig, contact opgenomen en veranderd.

Nu werkt het nog steeds niet een kennis zegt dat ik via program files naar ws fto pro moet en daar mijn mail adres moet veranderen, maar waar staat dat in godsnaam.

Ik heb alle iconen geopend en geen adres gevonden, er zijn ook iconen die ik niet kan open.

Weet u het antwoord, help mij please,

Rob Bakker
 
Geplaatst door bakkerkunststof
Nu werkt het nog steeds niet een kennis zegt dat ik via program files naar ws fto pro moet en daar mijn mail adres moet veranderen, maar waar staat dat in godsnaam.

1. Wellicht zou een ander taalgebruik ook voldoende zijn.

2. als ik het bericht zo lees, dan begrijp ik eruit dat er op uw website een button staat om te kunnen mailen en dat dit naar een verkeerd adres wordt gedaan.
Wanneer u in de code kijkt van uw website, dan ziet u staan mailto::naam@adres.nl

dit naam@adres.nl zult u dan moeten aanpassen.

wanneer u dit heeft gedaan, kunt u mbv WS_FTP de pagina opnieuw op het internet plaatsen.

succes
Herbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan