moet ik mijn Norton internet security 2011 updaten of nieuwe kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jokeee

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Berichten
78
Vorig jaar NIS 2011 gekocht voor 3 PC's.
Door dit forum geholpen bij keuze internet security:D
Bevalt prima!!:D

Moet ik nu een update kopen?? (is duurder)
Of kan ik NIS 2012 installeren? (is goedkoper)

ALS ik NIS 2012 kan kopen en installeren moet ik dan nog ergens op letten?
Moet ik NIS 2011 eerst van de PC's afhalen?

Ik ben wel een PC leek:confused:
 
Hallo jokeee,

Je kan gewoon norton internet security 2012 kopen en onmiddelijk installeren op je pc je hoef NIS 2011 niet eerst te verwijderen. Veel success!
 
Oké, gelukkig, heel hartelijk bedankt voor je antwoord:D:D
 
Hoi

Was zaterdag nog in Duitsland. even gekeken bij Saturn.

norton internet security 2012 update voor 1 computer slechts 19.95 Euro

kun je zonder problemen installeren en je hoeft NIS2011 niet te verwijderen

mvg


Alex

:thumb::thumb::thumb:
 
Je moet geen nieuwe kopen. Gewoon upgraden. Je zal wel een waarschuwing krijgen om je abonnement te verlengen.
Klik rechtsonderaan op het Norton icoontje
Klik in het menu op Account
Meld je aan met je e-mail adres en wachtwoord waarmee je NIS geregistreerd hebt.
Klik in het volgende scherm op Bijwerken.
Je ziet daar ook hoe lang je abonnement nog geldig is , en wanneer je terug moet betalen om te verlengen.
 
Laatst bewerkt:
upgraden is volgens mij via Norton zelf, toch veel duurder??
 
jokee upgraden is niet duurder, ik ga even uitleggen waarom.
Je hebt een Norton Internet Security 2011 gekocht voor 3 computers. Via Symantec heb jij je geregistreerd. Omdat je jou bij Symantec geregistreerd hebt word je produkt een jaar lang bijgewerkt via de automatische updates. Je abonnement dus.
Nu zie je ergens in de winkel of op internet Norton Internet Security 2012 staan en je koopt die. Je abonnement voor je 2011 versie is nog 4 maand geldig bijvoorbeeld.
Nu heb jij 2012 gekocht maar je abonnement is maar 4 maand meer geldig. Binnen 4 maand moet jij opnieuw betalen om je abonnement voor een jaar te verlengen. En omdat je NIS 2011 aangekocht hebt voor 3 computers en je verlengt het abonnement word dat voor de 3 computers verlengd. Als je 2012 al gekocht en geïnstalleerd hebt, controleer maar eens hoe lang je abonnement nog geldig is. Wat in de winkel of op internet verkocht word is eigenlijk bedoelt voor mensen die Norton nog niet gebruiken.
Er is een verschil tussen updaten en upgraden.
Updaten is je huidige versie bijwerken met de nieuwste updates . Upgraden is je huidige versie bijwerken naar een nieuwe versie.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie NU pas, dat er een bericht is op mijn topic, verdraaid was niet aangegeven op mijn mail.
Ja inderdaad, ik begrijp het antwoord van seniorke ook niet helemaal.
En neoblime, verlengen is toch ook inderdaad duurder!!! zie ik ook.
Dus ik vraag me ook af, kan ik niet beter een nieuw pakket NIS 2012 kopen voor 3 PCs.??
 
:rolleyes: Jullie snappen mijn uitleg blijkbaar niet.

Verleden jaar kopen jullie in de winkel een Norton antivirus voor 1 of 3 computers heeft nu niet veel belang.
Het product (licentie) word bij Symantec geregistreerd. Registratie is nodig om updates te ontvangen.
Door zich bij Symantec te registreren is men een bestaande klant en krijg je een jaar ondersteuning en updates.
Augustus - september 2011 stelt Symantec hun nieuwe antivirus 2012 voor.
Wat hebben jullie nu gedaan. De nieuwe versie 2012 gaan kopen , terwijl jullie licentie tot eind januari 2012 geldig was. Bestaande geregistreerde klanten konden in september hun versie 2011 via Symantec upgraden naar 2012 zonder hiervoor iets te moeten betalen. Is de licentie verlopen moet je terug betalen om deze met een jaar te verlengen, en krijg je terug voor een jaar lang ondersteuning en updates aangeboden van Symantec.
Mensen die nog geen klant zijn en zich bij Symantec nog niet geregistreerd hebben , moeten de eerste maal een antivirus kopen in de winkel , maar achteraf niet meer.
Zie je dit jaar in augustus - september norton 2013 in de winkel liggen, meld je dan aan met je klanten account bij Symantec, en ga controleren of de upgrade naar 2013 online reeds beschikbaar is, en voer via de site de upgrade van 2012 naar 2013 uit.

Dus ik vraag me ook af, kan ik niet beter een nieuw pakket NIS 2012 kopen voor 3 PCs.??

Van mij mag je dat zeker doen, maar met een nieuwe in de winkel te gaan kopen , ga je jouw licentie niet verlengen , maar enkel de versie 2012 installeren.

http://nl.norton.com/support/
 
Laatst bewerkt:
Seniorke,,

mijn abonnement loopt nog 2 maanden.
Ik heb intussen geupgrade naar versie van 2012.
Maar ik kijk nu al uit naar wat ik straks moet kopen (bijv. op MP) .....(of mag ik dat hier niet zeggen, anders maar verwijderen?
Dus als straks mijn abonnment afgelopen is, dan is een nieuw pakket kopen voor 3 PC's toch veel voordeliger?? (of ben ik nu stom....zal vast wel:rolleyes:)

Maw verlengen via Symantec is toch duurder dan nieuwe kopen straks??
 
En nog een keertje:

Ik zie bij bol.com wel een upgrad versie 2012 (49,99 euro)kan ik die dan gebruiken over 2 maand?

Sorry hoor, maar ben een PC leek.

Of toch misschien beter NIS 360?
 
Niets kopen.
Werk je NIS gratis bij naar 2012. Twee weken voor je abonnement vervallen is krijg je van symantec een waarschuwing om je abonnement te verlengen.
Ga jij nu NIS 2012 kopen, is je abonnement ook maar twee maand meer geldig.
Dus mijn advies. Je hebt een account bij Symantec. Meld je met jouw account bij symantec aan. Haal de Upgrade gratis via symmantec van 2011 naar 2012 op je computer en wacht de betalingsinstructies van symantec af om je abonnement te verlengen.
 
Ik heb in ieder geval al gratis geupgrade naar NIS 2012.
Ik heb op de site van Symantec gekeken en gezien dat verlengen behoorlijk duur is hoor.
 
Neoblime,

Ik heb ook een nieuw pakket gekocht voor 32,50 euro.
De vraagstelling was toch eigenlijk wel duidelijk dacht ik.....maar niet goed begrepen.
 
@neoblime Vragen verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.
 
Huijb, moderator.

Niet bepaald slim om dat te doen, het was juist handig, want het ging volkomen over hetzelfde.!!!
 
ja, al mijn reacties zijn 'zomaar' verwijderd, onbegrijpelijk! Het ging precies om dezelfde vraag en probleemsituatie. Daarin heb ik mijn eigen ervaringen op zoek naar antwoorden gedeeld met Jokeee. De moderator weet totaal niet waar hij mee bezig was, ik wel. Ach laat maar, mijn probleem en ook dat van Jokeee is opgelost :)
 
Neoblime,

zou toch onzin zijn om dan weer een apart topic te openen?!!!!!
Juist handig hetzelfde probleem in 1 topic te behandelen, anders BLIJF je zoeken op het forum.
Gelukkig is ons "probleem" met NIS 2012 wèl opgelost.:d
 
Aan beide, Jokee en neobilme, lees de huisregels waarmee jullie accoord zijn gegaan. http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja
Bovendien is deze topic over de datum en gaat op slot. Dus, en er wordt gereageerd in een oud topic en neoblime stelt zijn probleem aan de orde in iemand anders zijn vraag. Beide niet toegestaan en staat duidelijk vermeld in de huisregels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan