moet ik mijn Norton internet security 2011 updaten of nieuwe kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jokeee

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Berichten
78
Vorig jaar NIS 2011 gekocht voor 3 PC's.
Door dit forum geholpen bij keuze internet security:D
Bevalt prima!!:D

Moet ik nu een update kopen?? (is duurder)
Of kan ik NIS 2012 installeren? (is goedkoper)

ALS ik NIS 2012 kan kopen en installeren moet ik dan nog ergens op letten?
Moet ik NIS 2011 eerst van de PC's afhalen?

Ik ben wel een PC leek:confused:
 
Hallo jokeee,

Je kan gewoon norton internet security 2012 kopen en onmiddelijk installeren op je pc je hoef NIS 2011 niet eerst te verwijderen. Veel success!
 
Oké, gelukkig, heel hartelijk bedankt voor je antwoord:D:D
 
Hoi

Was zaterdag nog in Duitsland. even gekeken bij Saturn.

norton internet security 2012 update voor 1 computer slechts 19.95 Euro

kun je zonder problemen installeren en je hoeft NIS2011 niet te verwijderen

mvg


Alex

:thumb::thumb::thumb:
 
Je moet geen nieuwe kopen. Gewoon upgraden. Je zal wel een waarschuwing krijgen om je abonnement te verlengen.
Klik rechtsonderaan op het Norton icoontje
Klik in het menu op Account
Meld je aan met je e-mail adres en wachtwoord waarmee je NIS geregistreerd hebt.
Klik in het volgende scherm op Bijwerken.
Je ziet daar ook hoe lang je abonnement nog geldig is , en wanneer je terug moet betalen om te verlengen.
 
Laatst bewerkt:
upgraden is volgens mij via Norton zelf, toch veel duurder??
 
jokee upgraden is niet duurder, ik ga even uitleggen waarom.
Je hebt een Norton Internet Security 2011 gekocht voor 3 computers. Via Symantec heb jij je geregistreerd. Omdat je jou bij Symantec geregistreerd hebt word je produkt een jaar lang bijgewerkt via de automatische updates. Je abonnement dus.
Nu zie je ergens in de winkel of op internet Norton Internet Security 2012 staan en je koopt die. Je abonnement voor je 2011 versie is nog 4 maand geldig bijvoorbeeld.