moet internet opnieuw ingesteld na router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nogwat

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
Berichten
42
thuis hadden wij eerst 1 pc met internet maar er kwam 2laptop+1 desktop(wireless) bij dus een wireless router erbij maar als ik hem aansluit krijgt de laptop+desktop(wireless) wel een singaal van de router dat er prima singaal is :) maar als ik internet open (iE5/6) dan krijg ik niks(foutmelding):( ook op de vaste met kabel krijg ik niks in IE als deze aan de router ligt:( maar als ik de vaste op de modem aansluit krijg ik gewoon internet.:confused:

het ligt dus niet aan de router want de wireless pc's krijgen gewoon signaal maar aan de instellingen denk ik

hoe kan ik dit verhelpen?

alvast bedankt
 
zorgt de router ook voor de ip adressen (DHCP)

heb je vaste ip adressen ingesteld, of automatisch toegewezen (eigenschappen netwerkkaart/internet protocol/eigenschappen)

heb je iets bijzonders ingesteld als verbinding?? (internet opties/verbindingen)

heb je in de router speciale dingen ingesteld voor toegang(wep key/MAC adressen)??
 
Ron_123 zei:
zorgt de router ook voor de ip adressen (DHCP)>ik weet niet precies (merk''belking")

heb je vaste ip adressen ingesteld, of automatisch toegewezen (eigenschappen netwerkkaart/internet protocol/eigenschappen)>automatisch

heb je iets bijzonders ingesteld als verbinding?? (internet opties/verbindingen)>nee alleen automatisch instellingen overnemen van IE

heb je in de router speciale dingen ingesteld voor toegang(wep key/MAC adressen)??> nee
 
Wat voor instellingen had je in de pc staan qua servernaam en domein? Dat moet je nl ook invoeren in de router
 
vraag opgelost


magische oplossing "reset je modem als je een router instaleerd":D:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan