momenteel geen Updates te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

Ik heb (nogsteeds) bezig Windows7 te installeren.

Nu ben ik ongeveer op het moment dat er ruim update gevonden moeten worden, om te downloaden, maar ik zie nauwelijks "beweging"

Ook heb ik nu meerdere keren een aanwijzing van Microsoft gekregen dus ongeveer luidt als volgt
" Deze update moet beslist eerst gedownload en geinstalleerd worden, de computer sluit zelf het scherm af, om het weer op te starten en te installeren"

Wat dan ook daadwerkelijk gebruikt is (als zeker 3x tijdens de voorafgaande downloads ).

Nu zou dus die grote download van ruim 200 updates moeten gebeuren, dus ik laat hem maar "zoeken".

Maar hoelang is "zoeken" normaal, 1 uur of 3 uur?

Wie kan hier zinnig over zeggen, (ik heb dit nog nooit met installeren van Win7 meegemaakt).

MVG
Jan Filarski

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo gast0225

Zojuist heb ik gezien in Geschiedenis van updates weergeven dat er 192 updates mislukt zijn.

Dat zal toch het probleem wel zijn, kunnen die niet op de e.o.a. manier verwijderd worden?

Ik heb het al met CCleaner geprobeerd. En om ze te repareren stuk voor stuk is natuurlijk onbegonnen werk

Is er een oplossing?

MVG
Jan Filarski

Ja, gewoon weer naar updates laten zoeken. Komt allemaal goed, heb geduld.

Beste Jan,
Het is verstandiger om updates per tien of twintig te installeren. Kijk dan of bepaalde updates niet geïnstalleerd kunnen worden en download die bij Microsoft als installatiebestanden. Meestal willen deze dan wel.

Draai voor de zekerheid de Update Rediness Tool van Microsoft, om te controleren of de voorwaarden voor updates aanwezig zijn: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/what-is-the-system-update-readiness-tool

Hallo Mensen,

Ik heb geduld gehad, en wat? De volgende morgen waren er 204 uploads gedownload!!!!

Daarna nog een lijdensweg om alles te installeren, maar tegen 16:00 uur was het zo ver. Eindelijk

Daarna het Win10 verhaal, dat is nog helemaal niet zo maar effe gepiept.

Afin, het zal wel goed komen.

MVG
Jan Filarski

Als je vraag opgelost is kun je zelf de status aanpassen (rechtsboven in je beginposting).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan