Monitor uit bij wisselen gebruiker ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er gebeuren wel vreemde dingen bij jou in de pc :D

Kan je hem eens scannen met housecall .

DOWNLOAD

groet speedtouch

Hoi Speedtouch, ik was even weg, ben nu weer terug.

Ja vreemd he. Maar dat housecall is een virusscanner of niet ?

Zelf heb ik Norton 2003 dus !! Ik weet niet wat dat is met die taakbalk. Ik start de PC opnieuw op en bij 1 gebruiker is plots de taakbalk weg. Niet ergens verborgen of zo, maar gewoon weg.

Idee wat dat is ?

Groetjes,
Jan

Ga es naar Deze Computer en klik in het rechtervenster op Configuratiescherm en ga dan naar Taakbalk en menu Start. Loop hier es de instellingen na.

Doe dit bij de gebruiker die geen start/taakbalk heeft.

Dat de taakbalk verdwijn is heel raar , probeer toch maar ff housecall deze ziet niet alleen virussen maar ook trojans.

Ene ik heb ook norton av 2003 en gisteren heb ik ook housecall gedraaid wat denk je 11 stuks vindt hij ondanks norton.

groetjes speedtouch

Hoi Melvin,

bij de gebruiker die geen taakbalk heeft kan ik op taakbalk en menu klikken in configuratiescherm, maar er gebeurt helemaal niets. Noppes !!

Ik zal housecall downloaden en draaien. Hoor je straks hoe of wat.

Groetjes,
Jan

Nou de vijf schijven zijn gescand en niets byzonders.

Niets gevonden compleet clean !!

Ik weet niet wat nu !!

Groetjes,
Jan

Vreemd.

je kan evt een reparatie uitvoeren met de xp-cd.

wat je ook nog kan proberen is om de map I386 van de xp-cd te kopieren naar C:\ [ als xp op C staat ,anders het stationletter waar xp opstaat ]

Laat het resultaat effe horen.

groetjes speedtouch

Ga es naar Gebruikersaccounts (Start-Instelling-Configuratiescherm-Gebruikersaccounts) en klik dan op De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen. Vink dan beide vakjes aan en klik op Opties toepassen.

Melvin,

Deze staan reeds beide aangevinkt !

Hij heeft het ook altijd goed gedaan.

Alleen voor een week of twee geleden ontstond het probleem. Ik denk zelf bij het installeren van diverse software.

Ik was nl. bezig met diverse programmaatjes te installeren voor DVD en ondertitels ed.

Weet alleen niet wanneer het precies is ontstaan, bij welk programma. Dus is moeilijk zoeken !

Speedtouch,

Moet ik die map in dezelfde map "gooien" als waar hij nu ook staat. Dus overschrijven ?????

Kan dit geen kwaad ??

Jan

Geplaatst door Janaktie
Speedtouch,

Moet ik die map in dezelfde map "gooien" als waar hij nu ook staat. Dus overschrijven ?????

Kan dit geen kwaad ??

Jan

De reparatie-mode werkt et snelst naar mijn weten.

Melvin,

Hoe flik je dat, de reperatie mode ?

Je kunt alleen maar onderdelen installeren.

Ik zie geen reperatie item op de schijf XP ?

Jan

Pc opstarten vanaf de WinXp-cd en de instructies volgen. Op een gegeven moment kan je kiezen voor een reparatie-keuze.

Zorg wel dat je backups hebt gemaakt van je belangrijke bestanden op de c-schijf. Je weet maar nooit wat ie overschrijft.

Weet je wel hoeveel troep er op de c-schijf staat !!

Zou niet exact weten waar ik een back-up van zou moeten maken.

Ik geef toe dat ik eigenlijk de zaak een keer opnieuw zou moeten opzetten.
Maar ja,.....als je alles wat je in de afgelopen maanden hebt verzameld er weer opnieuw op moet zetten, daar zie ik als een berg tegen op.

Dus ik probeer alle onevenheden zoveel mogelijk glad te strijken en doorgaan met die geit !

Zal toch proberen de reperatie uit te voeren. Als er dan iets niet meer werkt is dat misschien een reden om toch alles opnieuw op te zetten.

Dus als jullie niets meer van mij horen, heb ik een probleem en ben de eerste vier dagen bezig met herinstalleren.

Hopelijk tot horens over een paar minuten.

Groetjes,
Jan

PS. Ik wacht nog 15 minuten met repareren, of iemand nog een ander idee heeft. Of dat het kopieeren van map i386 ook kan ??

Jawel 5 stuks

Maar ik denk als C, waar XP op staat geformatteerd zou moeten worden er toch een hoop programma's niet meer werken,..........toch ??

Jan

Geplaatst door Janaktie
Jawel 5 stuks

Maar ik denk als C, waar XP op staat geformatteerd zou moeten worden er toch een hoop programma's niet meer werken,..........toch ??

Jan

Die moet je vaak opnieuw installeren ja. (ivm met gewijzigde register)

Nou, ik ga een paar dingen uit proberen.

Dus als jullie niets meer horen, tot over een paar dagen !

In ieder geval bedankt voor het mee denken.

Groetjes,
Jan

Iessieweer...............

De map i386 kopieeren heeft plaats gevonden, maar dit heeft geen effect gehad.

Hou je vast,................ Ik ben nu zelf ook mijn taakbalk kwijt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Net als gebruiker nr. 2

Nog suggesties ??

Groetjes,
Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan