Bij het opstarten van Power Cinema kreeg ik een zwart scherm. Toen overgeschakeld naar de tv om te zien of ik daar wel beeld had. Ook daar was P.Cinema zwart. Weer terug gegaan naar de monitor. Na een tijdje echter schakelde de monitor uit en had ik beeld op de tv. Daar naar weergave gegaan en tv uitgeschakeld en monitor weer aan. Even later schakelde de monitor weer uit en stond weer het beeld op de tv. Nu stond echter bij weergave dat de monitor geen verbinding had. Alle kabels gecontroleerd maar alles zit goed. Toen stond op de tv de muis vast dus computer opnieuw opgestart maar nu heb ik nergens beeld meer. Niet op de tv en niet op de computer.
Hoe los ik dit nu op?
Inmiddels geprobeerd in veilig modus op te starten en heb dan wel gewoon beeld op de monitor maar weet niet wat ik daar moet doen omdat er dan beperkte mogelijkheden zijn. Het icoontje van ATI staat dan ook niet op de balk onderin.
Hoe los ik dit nu op?
Inmiddels geprobeerd in veilig modus op te starten en heb dan wel gewoon beeld op de monitor maar weet niet wat ik daar moet doen omdat er dan beperkte mogelijkheden zijn. Het icoontje van ATI staat dan ook niet op de balk onderin.
Laatst bewerkt: