mouse-events

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flormot

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
45
Heeft iemand een idee hoe, of zelfs als dit mogelijk is:

Ik zou willen dat wanneer een gebruiker van het programma op een knop klikt, dan start het programma te werken. Het registreert elke bewiging van de muis (buiten het windows formulier) Nu had ik ook graag elk 'event' van de muis geregistreerd (BUITEN HET FORMULIER)
Ik heb geen flauw idee hoe ik hieraan ook mar moet beginnen. Want het is uiteindelijk de bedoeling dat ik dee handeling van de gebruiker daarna automatisch kan reconstrueren met muiskliks enzovoort. Maar dan 10 tallen malen sneller natuurlijk!
 
Beste

Ik kan een script(exe) noem ik dit maken waarmee je de muis kan laten bewegen op bepaalde tijdstippen en op bepaalde coordinaten kan laten klikken dit is een zeer gemakkelijk programma

indien het dit is wat je bedoeld laat het even weten ik noteer hier dan effe alle info die je nodig hebt om u eigen script te maken


Greets geroda
 
wel inderdaad, ik zal even uitleggen wat ik precies bedoel.
ik wil iets maken waarbij een gebruiker op een startknop drukt en daarna worden alle handeling die uitgevoegd worden met de muis opgeslaan. Totdat de persoon op de stopknop drukt. Daarna kan de gebruiker op play drukken en dan worden al die handelingen terug uitgevoerd, maar geautomatisserd en in een loopje.

de muisbeweging zelf kan k opslaan in bv een array
dim position() as point
daarna laat ik elke 1000ste van een seconde de coordinaten opnemen van de muis en die opslaan in de array. Daarna wnr op de playknop gedrukt wordt laat ik al die posities terug aflopen.

Met de muisevents zou ik hetzelfde willen doen. Dus elke 1000ste van een seconde wordt er gekeken of er een muisevent plaatsvindt en zo ja, dan wordt ze opgelagen in een array die evengroot is als die van position. (maar dit is dus mijn probleem) ik weet niet hoe ik dit zou kunnen doen. En of dit eigenlijk wel een goede manier is...
 
als dit constant dezelfde handeling is is dit te vergemakkelijken met een script

dit wil zeggen de eerste keer programmeer ik alles waar hij moet op klikken of waar hij naar toe moet bewegen

eens geprogrameerd kan je deze handeling gewoon herhalen door de exe te starten

als deze handeling om het uur veranderdt is het het programeren niet waard en kan ik je niet helpen:(
 
muis laten bewegegn

Beste

Ik kan een script(exe) noem ik dit maken waarmee je de muis kan laten bewegen op bepaalde tijdstippen en op bepaalde coordinaten kan laten klikken dit is een zeer gemakkelijk programma

indien het dit is wat je bedoeld laat het even weten ik noteer hier dan effe alle info die je nodig hebt om u eigen script te maken


Greets geroda
he gelukig ik ben al dagen op zoek naar zo'n progamma om de muis te laten bewegen en kliken om een bepaalde tijd. dit wil ik gebruiken voor een site waar je steeds op links moet klikken en zo krijg je punten en kan je lueke dingen mee doen(ipod kopen). ik heb dit al gedaan met verschillende ververs progammas maar dit werkt niet omdat er iedere keer als je klikt een code aan verbonden is. zo'n progammatje is helemaal legaal op die site wand hun verdienen hun geld er mee en ik heb ook 'zo mijn ding. zou je me hiermee willen helpen en als het zou kunnen laten zien hou je het desnoods aan zou kunnen passen.

groeten thomastropico als je mij wil bereiken kan dat via mij acc dat heb ik liever omdat ik niet iederdag ga kijken. en ik heb deze link via google gevonden dus moet ff leren de weg te vinden alvast bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan