Ik heb een probleem met mijn toetsenbord en mouspad van mij laptop (die net nieuw is). Soms als die uit de standby modus komt en ik toets mijn wachtwoord in enz dan doet mijn muis het niet meer. Ook niet als ik dan een losse muis erin plug, wel hoor ik dan het deuntje dat hij hem ziet.
Verder heb ik dat ook wel is met mijn toetsenbord gehad, maar dan kan ik dus al niet mijn wachtwoord intypen.
Als ik mijn laptop dan opnieuw opstart dan werkt hij weer goed.
Verder heb ik soms dat een toets blokkeert, alsof er iets onder zit, want na een beetje draaien/omkeren dan doet die toets het weer en een tijdje later is het een andere toets die het niet goed doet. Ik denk dus dat er een vuiltje in zit maar ik weet niet hoe ik mijn toetsenbord kan loshalen. Ik heb een Toshiba Satellite a300-1m9.
Alvast bedankt. :thumb:
Verder heb ik dat ook wel is met mijn toetsenbord gehad, maar dan kan ik dus al niet mijn wachtwoord intypen.
Als ik mijn laptop dan opnieuw opstart dan werkt hij weer goed.
Verder heb ik soms dat een toets blokkeert, alsof er iets onder zit, want na een beetje draaien/omkeren dan doet die toets het weer en een tijdje later is het een andere toets die het niet goed doet. Ik denk dus dat er een vuiltje in zit maar ik weet niet hoe ik mijn toetsenbord kan loshalen. Ik heb een Toshiba Satellite a300-1m9.
Alvast bedankt. :thumb: