Mousepad & Toetesnbord raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemee

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Ik heb een probleem met mijn toetsenbord en mouspad van mij laptop (die net nieuw is). Soms als die uit de standby modus komt en ik toets mijn wachtwoord in enz dan doet mijn muis het niet meer. Ook niet als ik dan een losse muis erin plug, wel hoor ik dan het deuntje dat hij hem ziet.

Verder heb ik dat ook wel is met mijn toetsenbord gehad, maar dan kan ik dus al niet mijn wachtwoord intypen.

Als ik mijn laptop dan opnieuw opstart dan werkt hij weer goed.

Verder heb ik soms dat een toets blokkeert, alsof er iets onder zit, want na een beetje draaien/omkeren dan doet die toets het weer en een tijdje later is het een andere toets die het niet goed doet. Ik denk dus dat er een vuiltje in zit maar ik weet niet hoe ik mijn toetsenbord kan loshalen. Ik heb een Toshiba Satellite a300-1m9.

Alvast bedankt. :thumb:

Hoi,

Net boven het toetsenbord zit een smalle strip; die kan je er voorzichtig 'uitklikken'
Hierna kan je vanaf die opening met twee of drie mini-schroefjes het toetsenbord aan de bovenkant losschroeven en omhoog lichten.
Let op de connector met het mobo!!

Hallo allemaal,

Kan het ook niet zijn dat je de instellingen nog niet hebt gemaakt?
Voor als het dan niet lukt het kan ook zo zijn dat wat hierboven staat dat denk ik eerder maar je weet maar nooit.

Laatst bewerkt:
Nou het rare is dat mijn laptop dat maar af en toe doet.

Dat blokkeren doet die af en toe met een toets, maar dat is vuil denk ik.

Maar soms doet de muis of het toetsenbord het helemaal niet en na opnieuw opstarten wel, het vervelende is dus dat dit niet standaard gebeurd en ik dus geen idee heb waar ik moet zoeken.

Maandag ga ik mijn laptop openschroeven zoals hierboven staat beschreven (want kon dat niet vinden in handleiding), dan weet ik in ieder geval of het een vuiltje was.

Ik denk dat het te maken heeft met jou laptop.
Dat er misschien iets is met de aansluitingen ofzoiets.
Maar dan zou ik ook niet weten wat daar heb ik jammer genoeg geen verstand van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan