Moving Desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Désiré

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar bewegende achtergronden voor m'n bureaublad. Ik heb er een aantal gevonden, maar krijg ze niet op de juiste manier geinstalleerd... :confused:
Heeft iemand tips en misschien zelfs nog andere sites waar ik bewegende achtergronden kan vinden?

Alvast erg bedankt!!!:thumb:

Welkom op Helpmij.:)

Staat je "active desktop" wel ingeschakeld?
Geef eens aan wat er niet lukt met installeren.

Helemaal zeker weet ik het niet, maar volgens mij staat m'n active desktop aan.
Als ik de background gedownload heb, krijg ik 'm wel als achtergrond, maar hij doet gewoon niets... 'Staat stil' zeg maar. Dit betekent zeker dat ik de instellingen toch niet goed heb staan zeker?! ;)

Greetz en thnx voor je snelle reactie!

Als active desktop aanstaat dan denk ik eerder dat het mischien geen bewegende delen zijn, waar download je dit van dan kunnen we eens zelf kijken wat er gebuerdt.

Ik heb de pagina eens bekeken en die plaatjes draaien alleen maar met java script, dit heb je ook geinstaleerd of niet??

Geplaatst door Désiré
Mijn computer draait op XP...
1. unzip alle bestanden in een willekeurige map, bijvoobeeld c:/mijn documenten/eigen mapje/desktop/
2. kies de rechter muisknop op je desktop/bureaublad
3. kies eigenschappen
4. kies het tabblad bureaublad
5. dan bureaublad aanpassen.
6. kies nu het tabblad website
7. kies nieuw
8. je krijgt nu een wizard (schermpje) voor je
9. klik op verkennen en dubbelklik op index.html in de map waarin je de files hebt ge-unzipped!

10. Nadat je hierna op OK hebt geklikt krijg je op je bureaublad een klein schermpje. Als je met je muis hier overheen gaat zal je merken dat je bovenin een balk krijgt. In deze balk kan je maximaliseren klikken, zoals ook bij andere Windows schermpjes. (het vierkantje dus).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan